Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna{#lang_emotions_dreamer}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    snigelina skrev 2009-07-12 11:05:51 följande:
    Jag var på gång flera gånger och la plagg i varukorgen, men jag stod emot *duktig* så jag har ingen aaaaaaning om ifall man fått mail eller ej Men jag gissar att hon kanske tar tag i det idag.
    Vad duktig du är som stod emot
    Jag avvaktar då´rå eftersom jag inte lyckades med att stå emot{#lang_emotions_innocent}
    h80 skrev 2009-07-12 11:12:34 följande:
    Jag beställde massor igår, men har itne fått sista mailet
    Ja,jag lyckades med att låta bli att beställa massor iaf
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-07-12 11:48:34 följande:
    Jag lyckades att INTE trycka på "köp".
    Starkt gjort
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-07-12 20:13:02 följande:
    Nu är jag helt snurrig av att ha lusläst alla shoppar. Var har de dalmatinerlinne med knyt och mudd till bra pris? Förvirrad nu och börjar om.
    Rackamaja som du lät bli igår
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 19:33:52 följande:
    Nästan inga av de "danska" vinteroverallerna ska/kan torkas i torkskåp - är inte det lite opraktiskt om den ska användas på dagis?? Slänger dem inte i blöta ytterkläder i torkskåp där...? *funderar ff på vad jag ska köpa för vinteroverall* Pop-overallerna kan ju iaf torkas på låg värme i torkskåp fast de är ju sååå tråkiga... *velar fram och tillbaka*
    Till dagis hade jag köpt en reimaoverall-överlägsen enligt mig..
    Sonen har haft Molo, Mat och en till som jag inte kommer på namnet på just nu

Till vintern ligger en Hummel, en Molo och en Metoo och väntar{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 20:02:05 följande:
    Vadå dubbla buskap...!? Köp en reimaoverall... VI har Hummel, Molo och metoo...
    Jo men just till dagis kommer det nog bli en reima även i år-den vi använde förra året slets hårt och den ser nära på ny ut..
    De övriga får vi se vilka som stannar och vilka som flyttar{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-13 20:24:54 följande:
    FYRA overallen till en unge, du e inte klok kvinna!
    Ja ja men det är väl ingen nyhet{#lang_emotions_cool} Förra året hade vi dessutom flera overaller hemma och vände, tex en Pop skidoverall som inte kommer få flytta hit igen,alldeles för klumpig för min då 1 1/2 åriga kille,likadant med Lindex Bamseoverall, en Name it som var skitbra, en som jag inte kommer på märket på men som var jättebra. Däremot är pops skaloveraller superbra till dagis men nu gällde det ju vinteroveraller{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-20 08:07:30 följande:
    Nån som vet hur mycket extra det kostar att skicka paket till Finland?
    Vad skulle det kosta inom Sverige?
  • Smultronhjärta

God morgon förresten{#lang_emotions_sunny}

Äntligen hemma igen i Fbg- sååå skönt!

• Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-07-20 08:09:44 följande:
    12 kr.
    Då kostar det 22kr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14