• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nån som har något bra matchningstips till gitarrtröjan? Till en tjej, det är rosa, lila gitarrer på tröjan. Jag köpte en grön kjol igår för jag hade för mig att det var gröna gitarrer också, men det var det inte. Så nu har jag inget att ha till

• h80
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 08:54:55 följande:
    Rosa velour byxor! Eller är det inte röda detaljer också?
    jo, men velourbyxor känns lite varmt nu på sommaren
  • h80
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 09:25:12 följande:
    Nja det beror på var man bor. I dag t ex har vi spöregn å 13 grader. Så här är det lagom i dag
    ja, det är klart
  • h80
    mortillsju skrev 2009-07-09 17:41:35 följande:
    Jag vill bara meddela damerna att jag idag sett retroblommababybyxorna här i Lund!
    åh, vilken affär? Ska genast ge mig ut på stan imorgon
  • h80

Vi har en bugga, är supernöjd, men den var helt omöjlig att köra i snön, det klumpade fast direkt i framhjulen, kom bara några meter. Som tur är snöar det sällan här.

• h80

Har det kommit motorcykeltryck eller har jag drömt?

• h80
    h80 skrev 2009-07-09 22:03:35 följande:
    Har det kommit motorcykeltryck eller har jag drömt?
    ingen som vet
  • h80
    Morty skrev 2009-07-09 22:10:32 följande:
    Tänker du på Ducati trycket? Så ja, det finns motorcykelstryck. Sen finns det väl ett linne som est har (har jag för mig).
    tack! kan man ha det till en liten tjej, med en motorcykeltokig pappa?
  • h80
    solouniko skrev 2009-07-09 22:11:30 följande:
    Har förresten äntligen vågat mig på att börja sälja på tradera, och inte bara köpa   Nöjd!
    kan du inte inboxa ditt nick?
  • h80
    Morty skrev 2009-07-09 22:14:42 följande:
    Absolut! Det är ju bara coolt!! Tror LLM har en del av tröjorna. Är det baby eller jr storlek du är ute efter? Jag har köpt en till min son med däckspårsärmar. Sen har jag köpt babybyxor som han ska ha som knickers i sommar. Har glömt prova dem dock.....
    baby, jag visade bilden för mannen, han sa direkt, den måste vi köpa! han är annars aldrig intresserad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14