Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Min lillkille ahde en suti i 56 när han föddes, 49 lång. Tyckte den satt suveränt men benen kunde ha varit lite längre så jag skulle köra på en 62:a.
Min lillkille ahde en suti i 56 när han föddes, 49 lång. Tyckte den satt suveränt men benen kunde ha varit lite längre så jag skulle köra på en 62:a.
Pilutta tar 19 kr nu.
Precis shoppat lite på babyshops rea, de har fraktfritt tom 31:a juli.
Min tjej börjar på dagis i augusti och tänkte kolla hur ni gör med kläderna. De ska ju vara märkta men antar att det senare drar ner prisetpå T om plagget är märkt eller?
Finns det inte några namnlappar som man kan fästa och sedan ta bort?
Jag har smörat för min sambo och sagt att köpa kläder till barnen är det enda roliga jag har, alla är på semetser nu och han jobbar och jag är hemma själv med kidsen.
Tyck synd om mig taktiken fukar väldigt bra på honom, he he!
Har också beställt från bus och rackartyg, när tror ni det kommer?
Allt mitt fanns.
JuliaochNelly: vilken strl beställde du pinsklänningen i? Jag tog 92 och den fanns.
mortillsju: här har vi tvärtemot. lillebror kommer få "tjejjiga" ytterkläder. Röda skaljacka i växalådan men en grön overal också.
Har köpt ganska mycket unisex till tjejen, ljusrosa ytterkläder känns ganska opraktiska.
Till vintern har vi regnbågsoverallen från molo och den kommer ju passa båda.
Den gröna overallen är en gammal ärvd sak, köpt ngn gång på 70-talet, retro och supercool.
Här om natten var det lite kyligt och lillebror på 2 mån har ingen pyjamas upptäckte jag, vi har haft supervarmt så vi har kört på bara böja. Hittade två pyjamasar efter syrran, en rosa ed fjärilar fick han ha, såg rätt kul ut för man ser ändå att han är en kille fast han är så liten. En del bebisar kan det vara lite svårt att se vad dt är för kön.
Avslappnad pappa har vi iaf. Inte så intresserad av kläder en skulle det börja bli en massa tjejigt på honom så skulle han nog reagera.
Bästa var väl när vi var på affären tidigare i våras. Har en rosa uj till dottern och vi var och handlade och sambon körde vagnen.
Killen i kassan sa att hans tjej också ville ha en rosa vagn men att han vägrade köra runt med en i den färgen.
Nu har vi en p&t men har kvar ujjen som extravagn ochh lillebror har åkt i den några ggr och det har gått bra trots rosa vagn. Jag som tänkt byta klädesel men det har inte blivit av.
Tänkte beställa från hippokids, är de snabba på leverans?