Inlägg från: Smileycat |Visa alla inlägg
  • Smileycat

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

*räcker upp en hand* Jag är här!

Jag tyckte det är med blogg lät bra iaf..

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Smileycat

Nee, nu går denna mamman o lägger sig.. Ögonen börjar rulla bakåt tom framför datorn
    Sov gott tjejer! Det lär jag nog göra då när jag är så här trött! Kan knappt hålla mig vid medvetande..

• Smileycat
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
    Hej flickor! Måste fråga er en sak..Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
    Jag har fått måånga stötar av ko-stängsel som liten, min faster m. familj är bönder, och vi barn, jag o min kusin, som jäämt hade världens bus för oss, tävlade ofta i vem som tordes..
    Hahaa, såå knasiga.. Gör ju lite ont men det var roligast när jag fick storesyrran o göra det, för hon skrek som en stucken gris..
    Men iaf, de tär inte farligt, om man är lite bebis, typ 1-2år så får man kanske ha lite koll bara, de är ju så känsliga de små..

(Min kusin o jag var alltid och gjorde bus, jag fick ofta hålla pli på honom, han lyssnade konstigt nog mer på mig än sin mamma {#lang_emotions_dreamer} Han var ju världens buse, när jag var äldre så fick jag veta att han har Adhd  (damp som så många fint kallar det) o dyslexi osv.. så det var ju inte såå konstigt att han var mästare i att göra allt det man absolut inte fick egentligen! )
  • Smileycat
    lillronya skrev 2009-07-11 09:11:32 följande:
    Eh hej?

Ser att Ebba redan sagt "God morgon"..
    SÅ jag säger väl bara Hej dårå..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2009-07-11 09:29:34 följande:
    De var för korta till mej men tillräckligt breda. Så de är nog breda och korta då.Tog 98 till Anjelin och mindre kan hon inte ha på längden. Däremot ganska stora i midjan, men stannar uppe. Hihihi hej!
    Hej
    Verkar vara lite smådött här i tråden idag.. Annars brukar det vara sån fart så jag inte hinne rmed o läsa knappt ju..
    Vad gör alla? Har de ett liv tro..?
    Här jobbar gubben typ 13dagar i sträck {#lang_emotions_undecided} menmen jag ska inte säga något, jag satt o prata med två kompisar halva natten, åhh så kul har jag inte haft på länge Pratade en massa o satt o fnittrade som små fjortisar lixom..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2009-07-11 09:41:55 följande:
    JA här händer det inget nästan. Förmodligen har de ett liv. Usch vad trist att han jobbar så mycket i sträck.Min är ledig för en gångs skull.
    Jaa, det är lite tråkigt men de har sommarschema nu och han har lite annorlunda tider än vad han ska ha, som de har tex missat att han ska vara ledig varanann torsdag.. Vi hämtar hans dotter då nämligen, då hennes nya dagis har konstig mån-ons på 15h..
    Han försov sig imorse skulle börjat kl6 och jag tyckte jag var lite väl pigg och han låg kvar, så jag buffade på han o frågade vad klockan var (jag ammade), då var klockan sju! Så han kom nästan två timmar sent, fy...
    Skönt att din är ledig då Och då sitter du här? Hahaa, men det kan ju kanske vara skönt med lite ensamtid då istället iofs..
  • Smileycat
    lillronya skrev 2009-07-11 09:50:18 följande:
    Det dröjer nog några veckor. Min pappa ska göra det och han är ju på smester hela tiden. Pensionärer... Usch vad jobbigt att försova sej!!Vi sitter här bredvid varandra vid varsin dator. Sociala föräldrar, va? Snart dags att ta tag i dagen här. Ska jobba kl 11.
    Ja, det var inte kul..
    Shit vilken ångest när jag råkade göra det {#lang_emotions_yell} (för typ fyra-fem år sedan, då jag jobbade sist {#lang_emotions_dreamer})
    Ehh, jag brukar sitta med datorn i knät och han spelar tv-spel brevve varann
    Idag räknar jag ner tills jag kan sova middag, om bebisen tillåter det då, för han sover nu och då kanske han är för pigg när jag vill sova, då Ebba sover middag brukar jag passa på..
    Jobba, det lät inget kul.. Men skönt o börja elva iaf dock.. Fast du kanske jobbar länge sen?
  • Smileycat
    lillronya skrev 2009-07-11 09:57:23 följande:
    Hoppas du får sova middag idag då. Nä en liten jobbtur idag bara. Slutar 16 igen.
    skönt o kunna göra det ibland när de är små
    När man pratar om trollen.. Han vaknade nu.. men på fel sida, gnäll gnäll..

sköna tider iaf..
  • Smileycat

nu börjar det droppa in folk, jag som typ aldrig brukar vara inne i tid annars..
    morrn morrn alla

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14