Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
Hej flickor! Måste fråga er en sak..Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
Jag har fått måånga stötar av ko-stängsel som liten, min faster m. familj är bönder, och vi barn, jag o min kusin, som jäämt hade världens bus för oss, tävlade ofta i vem som tordes..
Hahaa, såå knasiga.. Gör ju lite ont men det var roligast när jag fick storesyrran o göra det, för hon skrek som en stucken gris..
Men iaf, de tär inte farligt, om man är lite bebis, typ 1-2år så får man kanske ha lite koll bara, de är ju så känsliga de små..
(Min kusin o jag var alltid och gjorde bus, jag fick ofta hålla pli på honom, han lyssnade konstigt nog mer på mig än sin mamma

Han var ju världens buse, när jag var äldre så fick jag veta att han har Adhd (damp som så många fint kallar det) o dyslexi osv..

så det var ju inte såå konstigt att han var mästare i att göra allt det man absolut inte fick egentligen!

)