Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej goa tjejer!
    Efterlyser igen om någon sett babytunika blanket någonstans förutom Toddler där den är slut.

Tjatigt?

• saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-09 12:58:15 följande:
    saturnina: sicka goa bilder och fiina pelargonkransar svider lite dock att du dragit sönder en massa fina pelargoner Finaste bilden var ju bara bäst busbellan: underbara lilla sötisen du får införskaffa linnen till alla dina babybyxor i strl 86 så kan du ha dom som knikcers om 1-2 år
    Hej! Har inte söndertrasat några pelargoner, jag lovar. Svärmor har ca 30 stycken, så jag tog ett par kvistar på varje pelargon - det mår de bara bra av. Jag skulle aldrig döda dem.

Hoppsan, bildis blev visst totalbombat, jag får nog ta de andra kombosarna imorgon.
  • saturnina
    molnen skrev 2009-07-09 14:02:09 följande:
    Vet att jag frågat förut med nu har jag glömt och är sugen på att tapetsera om - Vem tillverkar den underbara tapeten med stjärnar ,finns den att se på nätet?????
    Jag ska göra 2 helt nya barnrum, så om någon har fler tips tar jag tacksamt emot. Fast Midbecs är ju helt underbara. Svårt att välja!
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-09 14:13:05 följande:
    ohh stad tapeterna är underbara!!! sandbergs tror jag...
    ... ska in & googla på det... tack!
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 14:18:19 följande:
    Saturnina, Buttelina, Mortillsju o om jag nu glömt någon så sorry  - underbara bilder!!!Den där babyhjälmen från Kik*Kid måste jag ha till lillasyster i ALLA färger i minsta/mellan storleken så nu får ni gärna hjälpa mig leta!!Saturnina - Vilken storlek har din tjej i den och hur gammal är hon???
    Hon är ganska nätt, blir 2 år i november och har storlek 9-12 mån på mössan. Jag har den både i blått & rött. Så fin.
  • saturnina
    Mosen08 skrev 2009-07-09 14:16:47 följande:
    Va det du som ville ha blankets tunikan som va slut på toddler?
    Jaaaaaaaaaaaaaaa.
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 14:35:51 följande:
    haha det namnet tycker inte ens sambon om o han har annars konstig smak Vill ha en Marcos Nej det blir en Lili
    Andrés tycker jag é fint. Träffade en snygging en gång i tiden som hette så.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14