Inlägg från: seadwarf |Visa alla inlägg
  • seadwarf

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hoppar in o säger hej bara som hastigast

Butte - Hur är vädret i Skåne? Åker ned till Landskrona imorgon.. jag o barnen, min mamma och min syster.. Blir där i krokarna till på lördag tror jag :)

Vad gäller shoppingen så är det ganska torrt på den fronten :|.. men följer er andras fynd o nyhetsköp iaf ;p..

Väntar också på två par muddjeans från smågryn.. fick ett mail 25/6 att hon börjat klippa ut mina plagg, men sen har jag inte hört nå mer.. men de borde väl dyka upp snart hoppas jag...  

• seadwarf
    jojoa75 skrev 2009-07-13 00:48:39 följande:
    hmm när beställde du dina?Har inte fått nåt mail från henne alls o jag beställde 12/6 tror jag det var och betalade den 16/6, samma dag jag fick fakturan.butte: japp, därför. Saknar massor! Kanske därför jag är lite lättirriterad ang smågryn
    Hm, hittar inte mailet om när jag beställde {#lang_emotions_undecided}... men det var nog nån vecka innan det andra mailet.. hade nästan glömt bort att jag väntar på de.. hehe..
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-07-13 00:54:09 följande:
    vädret är växlande. enligt smhi ska det bli bättre frånochmed tisdag
    Det låter ju lovande {#lang_emotions_cool}
  • seadwarf
    jojoa75 skrev 2009-07-23 11:47:54 följande:
    verkligen inte!!När jag mailat typ tio ggr o frågat var jeansen blev av, DÅ visar det sig att smågryn tagit sig en paus från smågryns-syeriet.. jaha du.. men vi som beställt o betalat då?? Men till slut ordnade det ju sig iaf.. men aldrig mer!!
    Hm.. jag som väntar på två par muddjeans som är betalade.... {#lang_emotions_undecided}
  • seadwarf
    jojoa75 skrev 2009-07-23 11:50:56 följande:
    Då är det nog dags att maila dom o vara påstridig om att få återbetalning. Smågryn har som sagt tagit en paus...
    Aa, låter ju som det kan vara läge för det {#lang_emotions_yell}
  • seadwarf
    saturnina skrev 2009-07-25 10:52:49 följande:
    Jag önskar du var min man.
    Haha, oj vad mycket kläder du skulle få köpa då
  • seadwarf
    saturnina skrev 2009-07-25 11:11:17 följande:
    Shit vad snygg du blev i bildis. Den prickiga klänningen älskar jag. *to die for*.
    Haha tack, det vet jag inte men det är ju lite enklare när man är stajlad o så *s*.. Gillar också den klänningen massor o har fått fler positiva kommentarer om den.. det är egentligen en tunika tror jag, men jag är så kort så den funkar som klänning ;p.. Den är köpt på gina tricot {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_dreamer}
    saturnina skrev 2009-07-25 11:15:25 följande:
    seadwarf: Oj vad söt din lilplutt blev i ballongsuiten.
    Mm, lilla gofian .. på den bilden där hon sitter ned o kisar med ögonen ser hon nästan ut som en valp av nåt slag som man bara vill klappa på.. haha
    saturnina skrev 2009-07-25 11:15:46 följande:
    Vi dödade tråden med våra mammabilder.
    Aa, verkade nästan så *asg*
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 11:32:17 följande:
    nej det var jätte fina bilder både på mammor och barn 
    tack tack :)
  • seadwarf
    Tjollabolla skrev 2009-07-25 12:13:21 följande:
    Hej flickor! Äntligen har jag blivit färdig till att lägga in lite bilder i bildis =).Fina fina barn och mammor i bt! Den lila med stjärnor är såå underbar. Finns den i vanlig tröja? Eller bara tunika och linne?
    vilka härliga sommarbilder !!
  • seadwarf
    Buttelina skrev 2009-07-25 14:43:52 följande:
    nä så stort fanns inte tyvärr Tjolla: uundebara milo lilla goungen seadwarf: så söta barn och vilken pudding du är
    {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14