Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-08 07:18:39 följande:
    Måste tipsa om denna underbara kjol! Den sitter såååå fint på! www.oki-doki.se/
    Oj vad fin men fanns tyvärr inte i storleken jag behöver ....
  • mortillsju
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 08:48:02 följande:
    Synd! För den är verkligen underbar.
    Ja, den hade passat min lilla perfekt!! Precis hennes modell.
  • mortillsju
    SmillaMilla skrev 2009-07-08 08:49:15 följande:
    Vilken stl skulle du behövt? Svea har 92 o den är stooor.
    Saga är väl runt en 95 cm lång. Jag brukar köpa 98 till henne (köpte kjol i 104 till henne från pop nu sist men den är lite för lång). Hur stor är din Svea?
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-08 10:46:19 följande:
    hej tjejer fnular lite på en moderat molo lista fast först måste jag visst handla bullar och lalamjölk till barnen
    Seså...visa din lista!!
  • mortillsju
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:41:05 följande:
    Jag fick hem denna till Moa igår men den va jättestor dessutom kändes den lite väl nattlinneaktig.. www.oki-doki.se/
    Kanske lite pyjamasaktig med gud vilken fin pyjamas sen!!
  • mortillsju
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:58:24 följande:
    Ja visst
    Jag tycker annars trycket är fint. Såg det live i tröja och den var ursnygg.
  • mortillsju
    jacao skrev 2009-07-08 11:03:50 följande:
    Nu sitter Greta här och pekar "måste söööpa den känningen, o den töjan" "mamma måste sööpa den te mej" Hur ska jag motstå detta nu då ? Vi får nog klä på oss och gå ut istället
    Så säger min grabb med...han vill ha absolut allt! Tre år och han gillar sina fina kläder och allt man kan köpa därtill!
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:11:09 följande:
    Tillbaka efter frukost... Det blir ingen strand idag. Noel spydde vid matbordet och ligger nu bredvid pappa och vilar Heeej! Vi ska ansa lite på luggen men baktill får det vara. Får väl döpa om honom till Noelle
    Vem är det ni alla ska beställa av? *nyfiken*
  • mortillsju
    jacao skrev 2009-07-08 11:15:07 följande:
    Nu var det den lila stars tunikan och en dukati tröja hon tyckte att jag skulle köpa. Tunikan är ju tyvärr slut i hennes strl och dukati tröjorna vill ju grabbarna ha så det känns lite övermatchat att alla tre ska ha dom. Så vi går till stranden istället en stund, innan mamma shoppar upp semester pengarna
    Visst är det så....nakenfisar är de allihopa. Hos oss är det 2-åriga S som är sådan medan treåriga grabben gärna går klädd numera, helt i allehanda tröjor med tryck.

Klart att din tjej ska få en starstunika ....klart.
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:14:52 följande:
    Humla- Söta Moa i Småfolk och Molo Velour! Liljan- Vilka härliga bilder från helgen! Mysgrodan
    Vad är det tänkt att det går att beställa? jag väntar ju in andra leveranser (tänker till exempel på babushkadockorna) det är inte det ni ska beställa? ?
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:20:28 följande:
    Jag funderar på om jag kanske vill ha den svarta tunikan med stars till Ella, den med turkkosa kantband, inte tröjan utan den i lite längre modell, men vad har man nertill till den?
    Hur ser den ut? Har du nån länk?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14