Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Hur mkt skulle ni betala för denna, begagnad men använd fåtal ggr?
www.tradera.com/MOLO-KLANNING-AQUA-STRLK-104-NY-FRAKTFRITT-VID-KOPNU--auktion_95470080
(inte den på bilden men likadan)
Hur mkt skulle ni betala för denna, begagnad men använd fåtal ggr?
www.tradera.com/MOLO-KLANNING-AQUA-STRLK-104-NY-FRAKTFRITT-VID-KOPNU--auktion_95470080
(inte den på bilden men likadan)
Nikki2006
Det är jag som la ut din bild eftersom jag köpte tröjan av dig därav är det tröjan på bilden. Har nyligen fått ett till barn och har inte mkt tid till att fota och lägg ut på tradera och eftersom tröjan var för liten för dottern la jag ut den igen... Trodde inte för allt i världen att du skulle ta illa upp av att jag tog din bild då det ändå är den tröjan på bilden. Förstår inte det obehagliga i det hela? Men ber så mkt om ursäkt för att du av någon anledning tog åt dig av detta. Ber också om ursäkt till Julia&Nelly eftersom jag gjorde samma sak med molo kläder jag köpt av henne. Stressad 2 barnsmamma som man är tänkte man spara tid men det ska jag inte göra om
julia&nelly
ja jag är nog en idiot som tog en bild och väldigt obehaglig också! absolut!
Men ett tips till dig som blir så upprörd på mig är att du bör beskriva kläderna bättre nästa gång. Du skrev att det inte syntes att tightsen var tvättblekta fast det verkligen gjorde det. Men jag orkar inte klaga på småsaker men det kanske jag borde gjort i ditt fall.
Sen vet jag inte vad som är otrevligt i mitt mail till dig?
Nikki
Tack för din förståelse! Nu har jag lärt mig något nytt
juliaochnelly
du verkar inte läst hela mitt inlägg. Jag är inte den som klagar på små saker, jag vet ju att kläderna var begagnade. Förlåt mig jag använde fel ord, menade tvättluddiga inte blekta, men du beskrev det som att det inte syntes den raden tog jag bort då jag tycker det syns. All heder till dig som är så duktig och pluggar och har två småbarn. Skillnaden är att jag precis fått mitt andra barn, han är 2,5 vecka därför har jag inte riktigt vant mig ännu, alla är väl inte lika duktiga som du. förstår verkligen inte grejen med allt, en bild på kläder, dom kläderna jag säljer. inte likadana utan dom på bilden. Har inte gett dig några bortförklaringar alls, känner mig inte skyldig till det utan har bara förklarat. Nu vet jag att jag ska fråga innan, och tro mig kommer ändå inte buda på dina annonser eftersom man inte vet skicket på kläderna.
Fantastiska skatt
Jag har från första början inte velat tjafsa om detta men eftersom hon skriver i tråden att jag är en jävla idiot osv så ville jag bara förklara mig sen spåra det ur totalt. Jag har blockat henne nu på mail tradera och här så nu slutar vi skriva mer om detta.