• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej!

Har inte varit inne o läst här på evighet. Mannen har haft en veckas semester och då blir det ingen datatid för mig. Härligt!!

Läste lite vad ni har skrivit i natt och jag kan väl summera att jag oxå är VÄLDIGT sur på smågryn.. En månads leveranstid för tre mössor. Hon lovar att jag ska få tillbaka halva priset på en av mössorna för jag har fått vänta och hon har lovat tyger som inte finns m.m. Har fortfarande inte sett till någon kompensation..När jag äntligen får hem mina mössor så är de så dåligt sydda att jag lika gärna kunde sytt dem själv. BLÄ!!!!  ALDRIG mer smågryn för min del! En mössa är till på köpet för liten!! Sur är jag!!

Mitt bästa köp förra veckan är en vit hummelväska. Ska lägga upp en bild när kameran är laddad

Hoppas att allt är bra med er!!

Varje dag börjar med nya möjligheter!
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-07-13 12:29:28 följande:
    liljan: usch.. lider med dig o Maia.. humla: grattis till att blivit fru raihana: kul med nya molosar sådär oväntat! Har fått svar från smågryn, eller ja en annan svarade att nej självklart behöver jag inte ringa polisen. Det har visst hänt en del så smågryn ska ta en paus från smågrynsyeriet för att orka med.. Jag fick maila mitt kontonr för att få pengarna tillbaka. Jaha... där ser man... varför inte skicka ut ett massmail till sina kunder eller iaf de som har beställt så att dom vet?? Nej fy sjutton va oseriöst.. Handlar då ALDRIG där igen... Ligga ute med pengar i en månad för att sen få erbjudande om återbetalning först när man hotar med polisanmälan.. jo det var ju verkligen ett bra ställe...
    OJ!! Smågryn..
    Detta är inget bra betyg direkt.. Ångrar så att jag beställde. Helt utslängda pengar för min del. {#lang_emotions_demon}
  • Flock
    snigelina skrev 2009-07-13 13:02:19 följande:
    Stella fick en massa i julklapp, köpte många billigt på Tradera. Hon har ett stort hus och fyra små.. så gulligt
    Är detta lego?? Smurflego eller??
    Kanske något för min gullunge som inte gillar bilar
  • Flock
    snigelina skrev 2009-07-13 13:06:39 följande:
    Näe, inte lego, utan vanliga smurfar från Schleich
    Jag trodde inte smurfar fanns länge   De är ju så gulliga! Tack, för svaret!
  • Flock
    snigelina skrev 2009-07-13 13:07:21 följande:
    här kan du se: www.svampbyn.se/shop.php
    Kan man köpa de  i vanliga leksaksbutiker oxå??
    Precis så söta som jag minns dem. 
  • Flock
    saturnina skrev 2009-07-13 13:15:04 följande:
    De är helt inne igen. Oh, jag hade stort smurfhus & smurfar, men någon fick nog ärva dem. Jag hade även figurer som såg ut som smurfar, men som var rymdvarelser av något slag, bla en rosa tjej. Vad hette dom? *överkursar lite här nu*
    Då måste jag pröva och se om min gullunge tycker om smurfar! Jag fick aldrig några smurfar själv som liten.., men nu kan jag ju köpa!
  • Flock
    Morty skrev 2009-07-13 13:13:28 följande:
    Ja, jag har sett i några leksaksaffärer iaf.
    Detta måste jag titta efter!!
  • Flock
    Duntoffla skrev 2009-07-13 13:53:43 följande:
    Din stackare Jag älskade mina smurfar och har en del kvar. Inser att jag nu spammar tråden igen. Bäst att gå ut och sola lite medan Noel sover middag. Han är en riktig citron idag
    Åh, tack! Äntligen någon som förstår att det var synd om mig att jag aldrig fick några smurfar!   Min kompis hade en stor samling smufar så det kändes extra hårt att jag aldrig fick några
  • Flock
    saturnina skrev 2009-07-13 14:31:02 följande:
    Jodå, det var det första jag tänkte på - åh, stackars dig, vilken barndom.

Dax att gå ut en sväng..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-07-14 18:57:29 följande:
    Nu har jag gjort nåt som jag inte vet nån annan som gör. JAg har duschat och tvättat håret på alla barnen ute i trädgården med vattenslangen. Mycket bättre plats där än i duschen ju.
      Ni är för söta
    Härlig upplevelse!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14