• buffas

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Kikar in och ser om ni kan hjälpa mig Är ute efter en molo vinter overall helst på rea i strl 86,nån som vet har kollat massor av shoppar...
    Vilka färger kommer på overallerna till kille nu till hösten??
    Tack på förhand!

• buffas

Nån som vet om det finns nånstans de rear en molo overall i strl 86 till kille Tack på förhand!!!!!!!!!!!!!!

• buffas

Ni som har koll på molo är det bara den gröna overallen till kille i år,ser att det finns blå oxå men den hade lill killen i fjol skulle vilja ha någon annan färg

• buffas

Tack för svar, jag skulle gärna ha turkos,brun,nån annan grönfärg än årets....
    Men man kan ju inte få allt..

• buffas

Hoppar in här och frågar er den blå overallen till kille inte är det samma som polaris blå i fjol hade den nämligen ifjol..Vilken färg kan man kalla den mellan blå eller vad tror ni??

• buffas
    mortillsju skrev 2009-07-24 22:13:06 följande:
    Om du menar höstens från Molo så är den turkos tycker jag. Lite mörkare turkos.
    Äh säg att den är turkos vill att den ska vara det
    Karln blir snart galen på mig han tycker att man kan väl lika bra handla på lindex Neeeeeej absolut inte....
    Visst finn det fina kläder på lindex också men Jag älskar Molo men tycker printen är litr rörig i år motför ifjol
  • buffas
    Emmsan skrev 2009-07-24 22:20:14 följande:
    vilken e turkos???
    Jag menar vinteroverallen visst är det den du menar också ,åh beställer den nog nuuuu,kääns konstigt i slutet på juli att beställa den men annars kanske den tar slut,vågar inte chansa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14