Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:32:58 följande:

Jag o gubben har suttit o diskuterat Molosar å vet ni vad!!HELA Bubblans växalåda åååååker   Fy tusan va de känns hemskt!! ALLA fina prickar man samlat på sig, buuuuääää!!!
    why?
  • gambia90

1 och 1 är 3 skrev 2009-07-11 17:20:36 följande:

Jag e här mellan varven...Å jag frågar igen.. vad e de för bilder alla pratar om!? Jag vill oxå se!!
    Det är väl bilder från molos höst/vinterkollektion alla pratar om?
  • gambia90
    BebeonBoard skrev 2009-07-14 12:14:34 följande:
    Tack för hjälpen. Nu har jag hittat en butik på Söder Sthlm som har den i både 92 & 98, hurra! Får bli en trevlig eftermiddag i city med väninna och utan barn. Lite småmysigt.... Den är dessutom prissänkt fr o m idag...
    Åh är sugen på stl 98, vilken butik sa du ;) ?
  • gambia90
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 12:41:13 följande:
    nej sista utvägen är att plocka ut bajset med våld men det kan skada tarmen jättemycket och det viktiga är ju att hon lär sig att själv ta i och få ut det...annars kanske detta bara upprepas.
    herregud, kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det är är för er!
  • gambia90
    jompa skrev 2009-07-16 08:38:58 följande:
    Godmorgon.Jag vet ju att ni kan lägga en del pengar på era barnkläder men måste få fråga vad tycker ni man kan lägga på en handväska?Lite nyfiken då jag letar ny.
    Min Vuitton kostar runt 12000 kr ;) Älskar den!
    Klassisk och kommer att hålla en livstid, minst!
  • gambia90
    Duntoffla skrev 2009-07-16 10:42:57 följande:
    Det är ju det som ofta är. Superfina plagg men så sitter de som en säck skit på en. Jag har ju så liten byst så många fina klänningar bara hänger. Det är ju rätt många som har liksom kupor numera och det är tvärkört Har du tips på var 17 man kan hitta OM till bra priser? I värsta fall får jag köpa en kofta till fullpris men inte ens det verkar lätt .Nu måste jag underhålla den lilla mannen här hemma innan han röjer placet. CU
    Fråga i denna tråd annars:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m43981539.html
  • gambia90
    Morty skrev 2009-07-16 11:02:03 följande:
    isako: Såg att du skrev leveranser/släpp från Molo igår. Ska bli mycket spännande!! Det var ju inte långt tills det skulle komma lurvisar. Iofs över ett 2 veckors period.
    va va va? Är de påväg nu?
  • gambia90
    Morty skrev 2009-07-16 11:11:07 följande:
    Här är en del av inlägget:Från Mysgrodan igår...
    "Den här infon har jag fått ang leveranser
     Molo Drop 1: v 26-27Outerwear: v 29-30Fleece: v 30-32Drop 2: v 32-33
     Plaggen som släppts skickar Molo så fort de kan enligt agenturen, onetwoten.
    spännande!
  • gambia90

LIte förbannad på en tshandlare!!!

Jag lade ett bud som motsvarade det hon ville ha och frågade samtidigt om frakten.
    Jag fick ett svar men jag svarade inte henne och då sålde hon den till någon annan.

Men pucko !!!! Jag lade ett bud och ville därefter bara veta vad hon tar i frakt!!!

• gambia90
    Flock skrev 2009-07-22 18:11:02 följande:
    Förresten svara inte..Jag har kollat upp det och det var den butiken jag misstänkte. Jag skulle ALDRIG handla i den butiken hur billigt den blir. De som äger pratar väldigt mycket skit om sina kunder och byta om man har köpt fel..Det kanske går men de blir verkligen APSURA!!! Nix, jag fullständigt bojkottar den affären!!!!
    Vilken butik? Jag vill veta!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14