• Cashew

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nån som sett vinteroverallerna från Molo live. kan en kille ha den hallonröda eller går den åt det rosa hållet?

• Cashew

ok. får nog se den live då innan jag beställer från nån webshop. tyvärr föll ingen utav killfärgerna mig i smaken så det får bli en röd eller lila till sonen. eller om man får tag i förra årets röda.

Ullis 10 skrev 2009-07-18 19:37:32 följande:

Den är nog lite tjejig, men kan kan han väl? Om det är den jag såg idag:
  • Cashew

jag såg att någon hade handlat nyheter hos ajabaja med 10% rabatt, hur kom det sig? har de någon drive eller något slags bonussytem?

• Cashew

så de har någon slags bonussystem för stamkunder då eller är det något man kan förhandla sig till?

mortillsju skrev 2009-08-12 21:14:44 följande:
    Nej, ingen drive. Jag är stammis där
  • Cashew

ni har säkert diskuterat det tidigare i tråden men jag orkar inte leta igen alla sidor så om någon har lust att svara eller hänvisa till sidorna i tråden det står vore jag tacksam

någon som vet var man kan köpa katvigtapeter och hur mycket kostar de per rulle?

• Cashew

ok. för de fanns med i senaste nummret av vi föräldrar....

Zvartaliljan skrev 2009-09-24 13:07:48 följande:
    katvigtapeter?? Finns inte vad jag vet...var på gång ett tag men tillverkades aldrig
  • Cashew

ok, då kanske jag blandar ihop det då får skylla på att jag satt på öf och läste och samtidigt försökte ha koll på barnen

LillaÄrtan skrev 2009-09-24 13:30:30 följande:
    Ida T fanns med men Katvig såg jag inte.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14