Vi som shoppar danska barnkläder del 14
nån som sett vinteroverallerna från Molo live. kan en kille ha den hallonröda eller går den åt det rosa hållet?
nån som sett vinteroverallerna från Molo live. kan en kille ha den hallonröda eller går den åt det rosa hållet?
ok. får nog se den live då innan jag beställer från nån webshop. tyvärr föll ingen utav killfärgerna mig i smaken så det får bli en röd eller lila till sonen. eller om man får tag i förra årets röda.
Ullis 10 skrev 2009-07-18 19:37:32 följande:
www.onkelkafunkel.dk/shopView.asp&id=3277&getString=ct%3D0%26ct%3D0%26ct%3D129%26ct%3D0%26page%3D30
någon som vet nån svensk webshop som säljer denna? eller butik i närheten av GBG funkar också
www.matadorkids.se/index.php&productId=3046
någon somvet hur den är i storleken? matador har ju skrivit måtten på polaris overallen men inte på denna
jag såg att någon hade handlat nyheter hos ajabaja med 10% rabatt, hur kom det sig? har de någon drive eller något slags bonussytem?
så de har någon slags bonussystem för stamkunder då eller är det något man kan förhandla sig till?
tack smultronhjärta!
ni har säkert diskuterat det tidigare i tråden men jag orkar inte leta igen alla sidor så om någon har lust att svara eller hänvisa till sidorna i tråden det står vore jag tacksam
någon som vet var man kan köpa katvigtapeter och hur mycket kostar de per rulle?
ok. för de fanns med i senaste nummret av vi föräldrar....
ok, då kanske jag blandar ihop det då får skylla på att jag satt på öf och läste och samtidigt försökte ha koll på barnen