Inlägg från: Cafe2012 |Visa alla inlägg
  • Cafe2012

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Jag som inte skulle köpa lurfleecar i höst kunde inte hålla mig! Blev en lila till Emelie och en brun till Albin. Sen blev det varsinn vantfleece oxå. (Hur är de i storlek förresten? Beställde samma som på lurven).

Fick hem den lila idag och den var ju jättesnygg!!
    Är så sugen på den ceriserosa och en turkos oxå men de har ju redan 3 var nu ju.

Barnen använder sina lurvar jättemycket iallafall. Så man kanske skulle slå till ändå

• Cafe2012
    Mosen08 skrev 2009-08-12 12:31:08 följande:
    Ja visst är dom underbara, har iofs bara köpt en leaf till sonen och en hallonoverall till dotter men skulle vilja ha en lila o en superblue också
    Ja leaf tror jag Albin hade älskat. Superblue ser oxå väldigt fin ut!
    Albin har en grå från förra hösten och en turkos från i våras (och en brun på väg nu). Får fundera lite
  • Cafe2012
    jompa skrev 2009-08-12 12:47:45 följande:
    Vantfleecen är som lurvarna så du har gjort helt rätt och tagit samma stl Vilka vantfleece köpte du?
    Köpte den svarta med cerisa vantar till Emelie och mörkblå med turkosa till Abbe.
    Ser iallafall ut som de är svarta och mörkblå på bilden
  • Cafe2012

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 12:51:45 följande:

var inne o kikade i BT  fina bider där som alltid ,la in bild på Tara med fin hallon lurven Everlon ser ut som ni haft en trevlig resa , kul att kunna besöka andra pölse kärringar på vägen 1och 1 underbara bild  grattis till giftemålet
    Jättefin! Såg även bilden på den turkosa i bt. Det är någon av dem jag är sugen på till Emelie.
  • Cafe2012
    Raihana skrev 2009-08-12 21:17:21 följande:
    Hur många lurvar kan man köpa denna säsong utan att skämmas?
    Jag satt just och funderade på samma sak. *s*
    Fast jag har bara köpt varsinn ännu men jag skulle gärna köpt minst två till.
  • Cafe2012

Jag är lite sugen på att prova molo overall till Emelie. Men finns de i storlek 122 eller 128? Hur är de i storlek?

Har annars alltid haft Reima till barnen och undrar om Molos är lika bra?

• Cafe2012
    mortillsju skrev 2009-08-13 11:23:37 följande:
    Jag tror det är svårt att slå Reima rent funktionsmässig. Men visuellt slår ju Molo Reima
    Visst är molos fina! Tänkte köpt en lila till henne isådanafall. Men vi bor ju i slaskiga Göteborg så det kanske är bäst att hålla sig till reima ändå.
  • Cafe2012
    Emmsan skrev 2009-08-13 11:22:50 följande:
    de finns i den storleken .. min kille 119 lång kan ha 122 bra nu men kanske skulle behövt en 128 egentligen hoppas det hjälper lite
    Tack....får nog bli 128 om jag väljer att testa. Hon hade 122 i reima förra året.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14