• Soer

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej!

Jagar svarta täckbyxor från MOLO.. slut på storlek på lucky little me. Annat tips???

Tack!

• Soer
    Soer skrev 2009-08-07 23:08:48 följande:
    Hej!Jagar svarta täckbyxor från MOLO.. slut på storlek på lucky little me. Annat tips???Tack!
    Puffar lite.. nån??
  • Soer

Har en fundering kring strl på Molos täckbyxor.. stora/små?? Provade 110 på årets overall och den var bra, men ska jag ta 110 på täckbyxan också eller tror ni 104 räcker hela vintern. Annars har han en strl större på överkroppen än på byxor.

Vore underbart med lite hjälp =)

• Soer
    Soer skrev 2009-08-11 20:44:02 följande:
    Har en fundering kring strl på Molos täckbyxor.. stora/små?? Provade 110 på årets overall och den var bra, men ska jag ta 110 på täckbyxan också eller tror ni 104 räcker hela vintern. Annars har han en strl större på överkroppen än på byxor.Vore underbart med lite hjälp =)
    Puffar lite
  • Soer

Funderar på en lurv fleecjacka åt killen som kommer att vara 1 1/2 år i vinter. Är idag 80 cm lång. Vet ej hur de är i strl??.. Hade en overall i strl 80 när han var 9 månader ca och den var ganska exakt i strl.

Tror ni han drunknar i 98??

• Soer

Funderar på en lurv fleecjacka åt killen som kommer att vara 1 1/2 år i vinter. Är idag 80 cm lång. Vet ej hur de är i strl??.. Hade en overall i strl 80 när han var 9 månader ca och den var ganska exakt i strl.

Tror ni han drunknar i 98??

• Soer

Tack för svar! Slutar ut en 98 då ;) Får fundera på 86 eller 92..

• Soer

Fråga; Är vinterjackorna och täckbyxorna också stora i strl??? Från Molo alltså...

• Soer

Tror ni strl 92 på molos vinterjacka blir alldelens för stor åt en 1 1/2 åring???? som idag är ca 80 cm lång

• Soer
    MammatillO skrev 2009-08-23 19:48:54 följande:
    Jag tog storlek 92 åt min son som är 82½ cm ca och den kommer nog vara stor men jag vill gärna att han ska kunna ha den ett bra tag till..har en 80 i en "lassietec" overall och den fick han förra vintern och han har fortfarande lite växtmån i den.
    Jag har provat den och den är STOR men han kan röra sig utan problem och det är ju ännu inte vinter och han ska ha den ända in i mars/april..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14