Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

hejhopp!
    Ser att Molo har landat i butikerna. (har varit internetlös lääääänge). Vem har störst utbud nu så man får se alles?! =)

• karmasus

go kväll =)

behöver ett par molo-byxor som ska funka som knickers. Hur var det nu... om snäckan drar storlek 86 normalt så ska hon ha 74 om man vill ha dem som knickers?
    *förvirrad*

• karmasus
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 22:06:40 följande:
    Skelningen var en hjärntumör De är i Uppsala nu. Vad alla ens problem känns små helt plötsligt....bambinidolce.blogg.se/index.html
    ojj.. stackars lilla tjej. Hoppas allt blir bra snart .
  • karmasus
    lillronya skrev 2009-07-25 22:17:55 följande:
    74 blir nog lite stort. Ta 62 eller 68.
    tackar =)
  • karmasus

Morning =)

Pepper79 skrev 2009-07-29 09:54:12 följande:
    Förresten, är det någon som varit på Liten Correlins utförsäljning i Malmö?
    Jag har =)
    Nova star är väldigt utplockat. Det som finns på hemsidan finns ibutiken.
  • karmasus

shoppingtips!
    De har bla Nova Star.

Hej alla goa' Kunder!

"Imorgon kommer vi köra igång vår REA!
    Men nu har du chansen att Tjuvstarta redan ikväll!
    Det är bara att logga in på www.kidzshop.se lägga önskad vara i varukorgen så dras rabatten av automatiskt!

www.kidzshop.se "
    (inte min shop)

• karmasus

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-29 22:45:40 följande:

Vad är rabatten hos kidz?
    50% =)
  • karmasus

Men ååå så fina färger Katvig har i höst! Rosa/Fucsia är ju bara dösnygg... och så klart lila/grön och rött/vitt... mmmmmm
    Tur att man inte har en liten bebis - då hade det blivit dyyyrt

shop.curiosa.dk/group.asp

• karmasus
    LJ2 skrev 2009-07-30 13:05:19 följande:
    nån här som gjort nupptest? syrran har en kompis som gjorde det igår.. *pratade med henne i telefon nyss* o hon hade fått 1/196 i sannolikhet? ca 0,5%.. i dsden som gjort det va ju helt jäkla blåst.. o tydligen ganska ny i allt, o okunnig... ???A hade frågat henne om det inte kunde vara nåt annat? *kommer inte ihåg vad dom sa, nåt vanligt* o hon hade svarat, va? nä, det vet jag inte, det har jag ingen aning om vad det är för nåt* ??? till saken hör att hon fick missfall i v 8 sist, o blev sen gravid igen, o är nu i v 13.. hon är såklart såå orolig nu.. ska få träffa läkare om 2 veckor tydligen.. jag sa åt henne att ringa o be om nytt test, med en ERFAREN bm.. o att säga exakt hur de blev behandlade, o vad som blev sagt.. A hade frågat vad gränserna går, o hon hade svarat att ja, 250 så är det ju ok, 300 är bra..ja, men då är vi ju bara 50 ifrån menade A på, så då kan väl det ändå inte vara så stor risk? o får svaret, ja ni får tolka det hur ni vill ????? *Jäkla idiot!!!, hon har ju ett nyligen missfall bakom sig, o är redan nervös över att detta inte ska gå bra, så får hon detta utöver!!!*men syrran frågade om jag inte kunde fråga nån som har gjort det, vad de fick för sannolikhet..o om barnet är fött, hur det blev??
    Vi har också gjort det. De kollar på vätskan i nacken. Vi gjorde det i Danmark och där kollar de även om näsbenet är utvecklat. Om näsbenet syns är det till 99,99% inte DS.

Om hon känner att nuppsköterskan inte gjorde sitt jobb kan de kanske be någon annan gör det.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14