Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Hej alla! Jag är en nying på denna sidan och erkänner mej som shoppoholic:) och älskar det..:)
Jag har denna tråden som favorit i ganska lång tid men först nu tog jag mej i kragen och blev medlem. Hoppas man kan få vara med på ett hörn här? Jag har en son som nyss fyllt 1 år och hans garderob är alldeles för fylld och ändå slutar jag inte fylla på det är ju så roligt med kläder till barn. Visst får man lite gliringar då och då om att han kommer bli snobb, märkesb.. osv men hellre det än ärvda kläder från diverse kedjor!
Tänkte höra lite med er om Molo vantar, jag har en grön overall från i vintras(köpt på rean tidigt i våras) och jag köpte även en mössa och vantar men jag tycker vantarna är trånga, strl M. Vilken storlek har ni till era små? Mössan i gengäld är stor och jag tycker inte den gröna färgen på stjärnorna passar till overallen, finns det någon Molo mössa med samma gröna som overallen?
I övrigt så är nog NS, KikKid, Moonkids, Småfolk och Molo mina favortiter...näää vet ni vad, det finns fler Fast KikKid har sköna kläder och mycket som går att matcha. Ha en härlig dag alla!