isako skrev 2009-07-09 21:40:24 följande:
Ohhh jag är också sååååå sugen på en bugga!! *suck* Men kan inte bestämma mig då flera har sagt att man nästan måste ha en annan vagn också och jag aldrig lär få ha mer än en för gubben.. Ja, förutom då kankse en paraplysulky eller nått.. Inboxar dig gumman. Och TACK sötnos för att du orkar med o kolla!!
Ja, jag undrar också om man behöver ha en annan vagn? Vi har ju som rätt mycket snö, och småhjulen där känns ju inte allt för snövänliga direkt. Det finns ju snöhjul till, men jag tvekar ändå liiite. Ska som sagt övningsköra lite innan jag bestämmer mig! Sen var det ju färgen också! Rååååsa eller svart, eller röd vill jag ha. Svåra bestlut

kexchoklad skrev 2009-07-09 21:41:22 följande:
Javisst, jag säger detsamma, tokiga luleåbor. Jag var dit förra veckan och då fanns det kvar massor på rea, och då hade det väl varit rea ett tag. Fyndade en superfin aquaflower tröja med prickärmar till dottern.
Jaha, är det du som bor i Kalix?

Ja, jag förstår inte! Har köpt tokmycket både med och utan rea. Finns ju ändå massor kvar. Men hon funderar väl på att öppna webbshop, luleåborna är så snååla