Vi som shoppar danska barnkläder del 14
Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:37:03 följande:
men hjälp mig nud å Vilken storlek?? När Maia var 6 månader började hon precis ha strl.68, ska jag satsa på det tycker ni??
Isako - Paket påväg till dig 
Hon har vääärldens underbaraste velourset i grönt från Ej sikke lej i 98 på 50%, jag förstår inte varför det finns kvar! Tokiga Luleåbor! Ska dit imorgon och övningsköra en bugaboo som jag funderar på att köpa, så hojta till så kan jag spana!

Ja, jag förstår inte! Har köpt tokmycket både med och utan rea. Finns ju ändå massor kvar. Men hon funderar väl på att öppna webbshop, luleåborna är så snååla

Hon skulle väl efterbeställa lite åt dig tror jag så hon skulle göra det åt mig samtidigt! Precis bra för oss som kan shoppa hur mycket som helst!
Isako - Ja, jag måste nog ha en rååååsa! Älskar att man kan byta färg efter årstid och humör
Ska deala lite med henne och med karln så får vi se. Synd bara med 6-8 veckors leveranstid! 

Hon skickar väl annars?
Har förresten äntligen vågat mig på att börja sälja på tradera, och inte bara köpa
Nöjd!

Ja, ska som sagt övningköra lite och höra mig för lite mer innan jag bestämmer mig. Men jag är grymt sugen
Du borde slå till!