Inlägg från: Lisabecka |Visa alla inlägg
  • Lisabecka

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

krabbis skrev 2009-07-10 11:29:15 följande:
    Känner mig som en idiot. meoi tror jag det står. o= ett hjärta. Den är grön i frotte´med vita hjärtan och dragkjedja fram... Har lyckats förstöra den och måste hitta en ny...!
    Kommer från en äldre kollektion från Meandi (me & I) Klänningen finns rätt ofta på tradera.
  • Lisabecka
    lillronya skrev 2009-07-30 12:42:07 följande:
    Ja gör det! Jag är så nyfiken på vilka färger som kommer i år. Fast vi har ju overaller så vi ska inte ha nån.
    Hej hoppar in i tråden, här kan man se dom nya färgerna. (står iallfall aw 09) Den svart /cerise ser väldigt lovande ut. Är väldigt sugen att pröva en hummel i år. Ni som prövat har ni bra erfarenhet av dom?
    smidig?/håller den tort? Hur är den i storlek?
    länk också :)
    www.hummel.dk/Fashion/Kids/View%20all%20products.aspx?pageoffset=2
  • Lisabecka
    SmillaMilla skrev 2009-08-01 09:21:43 följande:
    Ingen som vet NÄR katvigs nya kommer till sverige?
    Liten på landet har ju redan fått in en del. Så man kan ju hoppas att det trillar in i fler butiker nästa vecka :) Så fina färger.
  • Lisabecka
    JuliaochNelly skrev 2009-08-02 19:13:30 följande:
    [citat]
    hon nog närmare exsakt en meter nu..

JuliaochNelly! såg i Bt att du köpt en Molooverall till din söta tjej, får jag fråga vilken storlek du köpte? Min dotter är lite över 1 meter så ungefär lika lång som din flicka.
  • Lisabecka
    JuliaochNelly skrev 2009-08-02 19:35:05 följande:
    jag köpte 110 och där är bra växmån i den .
    Tack för svaret då borde jag kunna ta det med :)
  • Lisabecka

Go kväll, behöver lite smakråd, en kollega till mig har precis fått en liten flicka. Vi känner inte varann särskilt väl egentligen, men hon har haft en väldigt tuff graviditet och har en tuff tid framför sig. Jag vilja skicka en litet paket men jag vill inte att det skall bli "för mycket" så det känns konstigt. Funderar på en hjälm mössa från Molo. Det skulle väl funka eller? Jag har inte haft några sommar bebisar själv, använder man dom nu och ett tag framåt ? Hur är dom i storlek blir 0-3 månader ok om den skall användas nu? Sista frågan är den finast i pärlplattor eller i nya lapptäcke mönstret?

• Lisabecka

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-04 20:03:06 följande:

Osäker på strlk i Molo hjälmis till en sån liten tyvärr.. Annars kanske en Katvig lila/vit hjälmis och strumpor? Lite lagom sådär och finns på de flesta ställen på rea Babyshop tex.. I Katvigs kan du ta minsta strlk åt en nyfödd
    ok, får fundera lite :) Tack för hjälpen.
  • Lisabecka
    SmillaMilla skrev 2009-08-09 07:30:52 följande:
    God morgon! Jag MÅSTE få tag i en molo dalmatiner, body eller suit eller byxor i stl 56 eller 62! Snälla någon som vet var?
    Kl kids har en body med långärm kvar i 56.

klkids.jetshop.se/

(inte min shop osv)
  • Lisabecka

Halloj!

Idag har jag varit inne och klämt på Molosar i våra lokala butiker.

Usch va mycket fint, kunde dock inte bestämma mig så köpte inget idag.
    Provade dock den turkosa lurven på lill tjejen i 110 och jag tyckte den såg mycket mindre ut än vårens rosa som vi också har i 110. Någon annan som upplever att höstens lurvar är mindre i storlek än vårens?
    Nu provade vi lite snabbt och lillan var inte helt glad för att prova så det kan ju hända att jag såg fel.

Såg den rosa kappan och den var ju helt bedårande, men när skall man använda den? :)

• Lisabecka
    Buttelina skrev 2009-08-12 17:40:15 följande:
    jaa jag håller med!! upplever vårens lurvar som något mindre i strl!!
    Du menar att höstens är mindre än vårens , eller ? Om du håller med mig alltså ? ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14