Inlägg från: zuperduperme |Visa alla inlägg
  • zuperduperme

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

hej allihopa. äntligen har ja hittat en tråd där folk gillar danska barnkläder. min flicka är 7 veckor och hennes garderob består i stort sett enbart av det. och vilka fina bilder det var i bildtråden.

• zuperduperme

tack. ska låta sessan leka modell imorgon så ja kan fylla på bildtråden lite, nu sitter ja p letar efter npn snygg molo lurv overall på internet, nån som vetnån bra sida?

• zuperduperme
    Busbellan skrev 2009-09-17 21:39:41 följande:
    Länken ligger som tilläggskommentar i TS
    aaa tack. inte lätt att va trött {#lang_emotions_wink}
  • zuperduperme

hej. ni som provat molos lurvoveraller, funkar dom för en 10 veckors på vintern?? eller är den för tunn?? har velat köpa en hela hösten nu men sambon säger att den är för tunn. så jag frågar experterna här {#lang_emotions_wink}

• zuperduperme
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 14:04:42 följande:
    I en tjock och go åkpåse är den perfekt- så kommer vi ha det till vår lilla Dock har vi en annan riktig vinteroverall också till när hon sitter i bärselen t ex
    haha tack så mycket. då ska jag betsälla en direkt. men är på jakt efter den lilla i storlek 6, men den är ju slut överallt. nån som sett den??
  • zuperduperme

nån som sett mössor från geggamojja som passar bebisar på typ 4 månader??
    eller nån annan fin mössa som passar molos lila lurvoverall. letar för fullt men hittar inget {#lang_emotions_frown}

• zuperduperme
    Busbellan skrev 2009-10-02 11:13:43 följande:
    Kan tänka mig att den lila med gröna blommor är klockren till den lila lurven
    ja jag tittade på den. men det är bäst att min otroligt åsiktsfulla gubbe får titta oxå {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14