Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-07-08 10:14:05 följande:
    åh är den ledig? Vi har inte kunnat boka nåågon sommaraktivitet överhuvudtaget, då vi inte vetat hur många barn vi har med oss. Så en tripp till Öland skulle sitta fint
    Åh kom till oss Familjens sommarstuga står tom de närmsta två veckorna och där får det plats mååånga
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Zvartaliljan

Min lista är också färdig nu, blev lite pussel till Maia, hon blev ju alldeles tokig när hon såg dom Hon är ju tokig i pussel.
    Sen blev det lite badges o lite annat också, men  listan är verkligen MYCKET kortare än vårens...otroligt besviken på höstens kollektion egentligen...saknar djurprint Åhh vad jag vill ha bergsgorillor, delfiner, koalor i eucalyptusträd, savanndjur m.m m.m

Någon som kommer igår vilka färger som kommer på lurvar??

• Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:22:58 följande:
    hmm, tror inte man får lägga in bilden här i tråden va? Den finns ju inte i nån shop än
    nej det får du inte
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:25:02 följande:
    min lista blev också otroligt kort, har en lista på 5 plagg. Sen har jag visserligen redan shoppat några plagg
    Min lista är på 6 plagg + 1 par skor. Har inte shoppat något ur höstens annars och det är inte mycket mer jag vill ha. Kanske blir mer sen men i så fall på rea. Framförallt till bebisen, då kommer jag vänta tills julkalendrarna.
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-07-08 11:25:36 följande:
    nej, jag trodde inte det heller, men har du nåt tips på vad man har till den?
    Turkosa leggings...från Me&I eller ett annat märke som jag inte får nämna
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 11:27:52 följande:
    Turkosa leggings...från Me&I eller ett annat märke som jag inte får nämna
    kom på att birdleggingsen kanske borde funka till den tunikan??

Jag vågar mig inte på att köpa några svarta stars....
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2009-07-08 11:28:01 följande:
    Där kommer du ju kunna fynda massor då det inte är många som vill ha små storlekar
    haha nja vi har ju ängeln, incommunicado, stormis och smultronhjärta. Så visst finns det vi som kommer slåss om de små storlekarna
  • Zvartaliljan
    Morty skrev 2009-07-08 11:29:19 följande:
    mörk lila hallonröd grå/svart med gula kanter gul/grön med mörka kanter har jag för mig men är lite osäker på vad det är för färg på kantbanden 
    hallonröd låter ju fin men den var med gula kantband va?? hmm jag har ju redan 4 lurvar nu + 1 lurvoverall + 1 vantfleece så det kanske räcker {#lang_emotions_dreamer} men till bebis vill jag nog ha en lurvoverall till...har ju bara tre och sen smultrons som jag SKA köpa {#lang_emotions_embarassed} men haha för många lurvoveraller till bäbis kan man väl inte ha va {#lang_emotions_dreamer} de är ju i olika storlek...2st 62, 1 68 och smultrons är 56. Sen har jag ju kik-kid med men de räknas inte {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan

Hmm när ni ändå är inne på ämnet...hur sent kan man anmäla ärr och få ersättning?? Min mamma påpekade detta för mig häromdagen bara när hon tittade på mina ärr på armen som jag har sen de tog ut en P-stav för 4 år sedan som hade växt fast. det är tre fula ganska stora ärr som aldrig kommer försvinna. Jag visste inte när det hände att man kunde få ersättning för ärr...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14