• Pejo

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Vet inte om ni redan diskuterat detta, men man kan lägga alla länkar i första inlägget så kan den som vill ha länkar gå dit o slippa hoppa mellan alla trådar.

• Pejo

För er som bor nära Ystad så ska allanbrallan stänga o har 50% på allt i butiken hörde jag ---

• Pejo

Usch läste mailet från Rackamaja o kunde inte låta bli att shoppa lite till i småfolk o molobrallisar...
    Ska sluta läsa sådana mail nu...

• Pejo

Hej,

Idag kl 20.30 sänks reapriserna ytterligare hos Rackamaja!
    Allt som reats till 30% sänks till 50% (av ordinarie pris). En del som reats till 50% sänks lite mer.
    Man kan fortfarande göra mycket fina fynd, så passa på!

Jag skulle samtidigt vilja göra en liten efterlysning. Min fina Rackamajacykel stals från vår tomt i förra veckan. Skulle väldigt gärna vilja ha den tillbaka (det var mkt jobb med den...)! Nu undrar jag om ni som bor i Nyköpingsområdet skulle kunna hålla era ögon öppna efter den och maila mig om ni råkar se den någonstans? Skulle vara vädligt snällt! Bifogar en bild på cykeln så att ni vet hur den ser ut. Den syns ju ganska väl och jag hoppas förstås att ingen kastat den i ån, för då är det kört :(

Från och med torsdag nästa vecka tänkte jag ha lite semester. Paket skickas alltså tom torsdag.
    Betala dock ingenting innan ni fått ett "paketeratmail". Ska försöka vara extra snabb! :)

Glad sommar!
    Hälsningar
    Annika
    Du får detta mail för att du anmält dig till Rackamajas nyhetsbrev antingen via hemsidan eller i butiken.
    Om inte vill ha mail från mig, kan du maila butiken@rackamaja, så tar jag omgående bort dig från maillistan. /Annika Rackamaja
    Östra Storgatan 10
    611 34 Nyköping
    www.rackamaja.se

• Pejo

Den blå trikåbodyn med barn o träd, ville ha den blåa kossatröjan med men någon hann före... Den röda äpplebodyn köpte jag förra vändan hos rackamaja... Sååå fin.

Själv då?

• Pejo

Oips glömde citera Tinkerbell men jag hoppas att du förstod att det var till dig

• Pejo
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 21:25:45 följande:
    Ok, då tog vi inte samma då. Jag köpte den rosa tröjan med små miniäpplen på och lila kantband. Men frågan är om jag fick den, så många som beställer precis samtidigt. Och så blev det dalmatinbyxor, dalmatinlinne, lila Katvigtights o Duns tights
    Det är väl det, lika spännande varje gång innan man får mailet som antingen dementerar eller bekräftar.

Låter fint, köpte med randiga blå/vit med orange kantband byssor från Molo med hoppas att de ska funka med tuggummitröjan jag har hemma. Tror det är samma mönster..
  • Pejo
    h80 skrev 2009-07-11 21:41:36 följande:
    Passade på att handla lite rea, sitter hemma och har tråkigt och väntar på att mannen ska komma hem
    Vad har du shoppat då?* Nyfiken*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14