Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

åå suck å stön...började undra var min stjänrtunika tog vägen och ringde LLM och det visade sig att dom inte skickat den*suck* jaja hon bad och ursäkt och skulle skicka den idag. Skönt det jag trodde den var borta för dom skulle ju postat den för 1 1/2 vecka sen .

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Everlonn skrev 2009-07-16 16:58:12 följande:
    Softshell och vinterkläder har kommit till B&R Regnbågens gröna rand är olivgrön Inte min smak alls...Sen har de fått in softshell i gult och orange, täckkappor i lila och sen jacka och babyoverall i 80-tals färgerna (de där med olika färger på ärmarna, fickorna osv) olivgrön overall och regnbågsoveraller.Det är festival i Karlshamn så vi var där en stund idag Så B&R har festivalpriser oxå Tänk! Katvigs lila/vita rand suit för 100:-  Tyvärr inga kvar i Bus storlek Har typ handlat allt jag velat ha innan så det enda som följde med hem var Plastisocktights
    hej gumman..har du gjort en special beställnig hos micke? har inte hört något från honom ännu sen sist då han väntade på OTT börjar bli lite nojig
  • Mamma Kråkan

hej hej tjejer *viiinkar*

• Mamma Kråkan

Är det någon som har koll på bra molo sommar kläder rea ...nu när det blir 2 veckor utomlands i sep insåg jag att jag måste fylla på med shorts och grejs till båda faktiskt lilleman har växt ifrån massor och Nelly med hon vägdes idag på barnkliniken och har gått upp 2 kg på 1 månad och växt hela 3 cm så det är inte konstig vissa saker sitter tight..

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 19:01:12 följande:
    Va söker du för storlekar?
    92 & 110 tycker jag har kollat varenda shopp...har ni handlat upp allt era tokar {#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 19:03:48 följande:
    Hm.. 92 e nog rätt svårfunnet förutom på T då.. Men 110 borde va lättare.. Kollat Krumelur-Okidoki?
    aaa tack okidoki hade jag helt glömt...ang kläningen så passar det nelly nu som är 4 1/2 väger 15 kg och är 1 m lång 110/116 är suuuper stort på henne
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 19:06:24 följande:
    Oj! Så länge tänker jag inte spara dem!! Då får de åka allihop *snyft*
    ja det låter ju nästan så bubblan verkar ju vara en tunnis precis som nelly alltid varit.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 19:22:58 följande:
    Godkväll tjejer Nu tänker jag vara Ot, ovanligt va I Augusti kommer mina kära vänner från Italien att besöka Sverige, Ede utanför Östersund. Vi funderar då på att ta en roadtrip dit!Vi kommer i så fall köra Karlskrona-Norrköping-Stockholm-Gävle-Sundsvall-Ös tersund och sen hemvägen Östersund-Mora-Göteborg-Växjö-Karlskrona.Vi vill se så mycket som möjligt av Sverige Kolmården är ju givet stopp Men vad mer bör vi planera in? Och tips på billig camping/vandrarhem mottages tacksamt. Eller kanske en tomt man kan få tälta på eller en liten säng som ändå står tom Skadar ju inte att fråga Tror ni det går bra att bila så långt med en 3-åring?? Många stopp är ju givet att det måste bli...någon här som bilat så långt med barn??
    Säker inga problem att bila så långt vi har ju åkt massor med båda två och det går fint..Innan den pajade hade vi en bärbar dvd till Nelly super nice så slipper man hör allt tjat. Något vandrarhem har jag inte en aning om vi kålmården vi bor på vildmarkshotellet varje år. Inne på kålmården är ju delfinen showen det enda som ni verkligen inte får missa Nelly går 3 gånger varje år och lika lycklig varje gång.
  • Mamma Kråkan

gaaa det finns ju inga sommar kläder kvar...era busar som shoppat upp allt

• Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-16 19:42:54 följande:
    Ligger en snygg Molo tshirt på T ju Sen kan du väl hitta babybyxa som knickers till lilleman? Denna är urfin tycker jag www.tradera.com/Snyggaste-molo-tshirten-Strl-...Obs! inte min auktion!
    aaa den har jag helt glömt att jag hade span på {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14