Zvartaliljan skrev 2009-07-16 19:22:58 följande:
Godkväll tjejer Nu tänker jag vara
Ot, ovanligt va I Augusti kommer mina kära vänner från Italien att besöka Sverige, Ede utanför Östersund. Vi funderar då på att ta en roadtrip dit!Vi kommer i så fall köra Karlskrona-Norrköping-Stockholm-Gävle-Sundsvall-Ös tersund och sen hemvägen Östersund-Mora-Göteborg-Växjö-
Karlskrona.Vi vill se så mycket som möjligt av Sverige Kolmården är ju givet stopp Men vad mer bör vi planera in? Och tips på billig camping/vandrarhem mottages tacksamt. Eller kanske en tomt man kan få tälta på eller en liten säng som ändå står tom Skadar ju inte att fråga Tror ni det går bra att bila så långt med en 3-åring?? Många stopp är ju givet att det måste bli...någon här som bilat så långt med barn??
Säker inga problem att bila så långt vi har ju åkt massor med båda två och det går fint..Innan den pajade hade vi en bärbar dvd till Nelly super nice så slipper man hör allt tjat. Något vandrarhem har jag inte en aning om vi kålmården vi bor på vildmarkshotellet varje år. Inne på kålmården är ju delfinen showen det enda som ni verkligen inte får missa Nelly går 3 gånger varje år och lika lycklig varje gång.