Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Milliz skrev 2009-09-16 21:00:03 följande:
    Grattis Alvin!!!
    tack
    Stormis skrev 2009-09-16 21:17:36 följande:
    Tycker också att det är fint, men om man får såpass mycket för det så åker det .
    oj..förstår att du slängde ut det 240 för ett litet kuddfodral är ju inte helt fel.
    hörde att även handdukarna (kan det vara värdinnegåva?) gick rätt bra
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-09-16 21:27:38 följande:
    Ikväll drack Milla 110 mml välling Det där gick ju bättre än väntat!
    wohooo! Snyggt jobbat av Milla. Fortsätter hon i den här takten så kan du ju köra utgång till helgen (japp jag brukar smygläsa eran luletråd då och då )
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-09-20 20:32:40 följande:
    TIPS! Finaste älgarna till bra köpnu pris! Köpte ju nyss en sån av maugu i samma storlek, annars hade jag slagit till på en gång www.tradera.com/Bodysuit-med-algar-fran-Molo-...
    TACK! Den säljaren satt ju inne med min favorittröja
    www.tradera.com/Troja-med-tigrar-fr-Smafolk-st-98-104-i-superfint-skick-auktion_99054774

som jag har letat den!! Kanske lite stor åt Alvin än men jag var bara tvungen att ha den ändå.
    Här är han i storlek 74/80

IMG_5301.jpg

Nu ska jag se film och äta lite scones..blev bara ett snabbt besök här men var ju tvungen att tacka för länken!!
  • FL Lisa

godkväll i tråden!

Liljan - vilka härliga bilder i BT. sån energi hon verkar ha lilla maia. supersöt!!

någon som har något bra tips på mössa till småfolks gröna lurv med bruna kantband och bruna äpplen i fodret? Jag skulle vilja ha småfolks nya äpplemössa men känns så onödigt om dom är så små...och katvigs mössor är jag inte jätteförtjust i...

• FL Lisa
    ängeln83 skrev 2009-09-23 19:54:07 följande:
    Godkväll Kikar in en runda medans sambon nattar Liam, håll tummarna att han somnar snart för jag orkar verkligen INTE vara vaken till kl 23 ikväll. Känner mej urkrasslig, var hos mamma och pappa och fikade och pang så blev jag super förkyld så nu sitter jag här och kan knappt andas, ryggen värker, pyret lever rövare så magen snart spricker och med konstanta sammandragningar. Tänk att få må bra bara en endaste dag, börjar tröttna på alla förkylningar och krämpor nu. Sorry för gnäll...det blir så ibland
    usch vad jobbigt att vara sjuk. Förstår att du är less. Känns ju som att det borde räcka med graviditet och småbarn hemma...alla sjukdomar kan väl vänta till senare
  • FL Lisa
    Zvartaliljan skrev 2009-09-23 20:00:16 följande:
    Tack Älskade sängen!! Kanske ska övertyga sambon om ett sånt projekt här Är det mdf-skivor ni gjort den av??
    tack! Ja den är byggd på mdf-skivor.
    Jag ville också ha en sån direkt efter att jag sett smultronhjärtas bilder men sambon var inte helt övertygad...det blev han först när jag sa att jag då ville ha en mickisäng (för typ 4000kr )
  • FL Lisa
    Smultronhjärta skrev 2009-09-23 20:08:51 följande:
    God kväll! FL Lisa: Shit vilken snygg säng-schysst design och superfint med svart/vitt Det fina grönprickiga tyget kommer från Polkadot kanske?
    Tack! Japp..visst är det snygg design. Måste vara en väldigt begåvad designer som utformat den
    Nä, det fina grönprickiga tyget är faktiskt vaxdukstyg...Vi funderar på att byta ut tyget mot en rullgardin framöver och då blir det nog att leta reda på något snyggt prickigt tyg.
  • FL Lisa
    Magda78 skrev 2009-09-23 21:44:15 följande:
    Vilken härlig kombo Bubblan har i bt, gillar skarpt de där lila prickarna! Och sängen - wow, FL lisa! Jättefin. Ser hur mysig ut som helst!
    tack! Ja vi är riktigt nöjda med den.
    Incommunicado skrev 2009-09-23 21:45:48 följande:
    regnbågsbody? röd hummel t-shirt?
    regnbågsbody tycker jag låter jättesnyggt.
  • FL Lisa
    Tejja skrev 2009-09-24 17:41:58 följande:
    Jag tänker defenitivt gå på fredagen- dessutom utan barn!  Får man gör sådant utan att få alla Sveriges moraltanter (som ju verkar hålla till på FL allihop) på mig då??
    jag tänkte också gå på fredagen...utan barn. Barnets farfar har fått ta semester så vi kan shoppa i lugn och ro
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14