Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Vf kommer alla fina saker ut på kvällen måste bara titta på t igen

• MejaKiZnic
    isako skrev 2009-08-13 23:16:28 följande:
    Gott mos! Vill du ha skickat medschenker (tar ca 4 dagar) eller med posten? Schenker säkrare men tar lite xtra tid.
    Ta det säkraste, har inte bråttom. Ifall det börjar snöar så har hon att välja och vraka här hemma
  • MejaKiZnic
    isako skrev 2009-08-13 23:19:30 följande:
    lol ja det är ju iof sant. o lär ju inte börja snöa närmaste dagarna Hur gammal är hon din sötfis?
    Blir en ettis 12 September
  • MejaKiZnic

THEA och Grodan skrev 2009-08-13 23:27:45 följande:

Som hobby, kolla gärna mitt galleri under tårtor Alex 1-årstårtor ocg våningstårtan är täckt med MMF, alla andra är täckta med SP
    Underbara, kan inte du göra till min ettårsgris

Nä nu måste jag sova Zzzz!
  • MejaKiZnic

Vad är nu LLM, min hjärna är sämst på morgonen

Någon som är duktig på T, vilken tid på dygnet är det bäst att lägga ut där

• MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2009-08-14 09:10:55 följande:
    Åh hur gör man om man ska få spec svärföräldrarna att köpa det man vill till sonen när han fyller 1? Vill inte ha massor med skitleksaker som han fick i julklapp vill ha lite saker från POP så måste önska ett present kort.. hur gör man det på ett snyggt sätt? Lättare med mina päron lixom de köper vad jag/sonen vill ha
    Jag önskar mig vindbyxor och skaljackor från POP till ettårsdagen, skyller på att det är mycket vintersaker som måste köpas nu och att jag verkligen behöver det.

Idag ska jag ta ännu en tur till stan, har massa på T nu som måste bort hoppas det går bra. Lova att inte köpa mer igår men men
  • MejaKiZnic

Men kan du typ inte säga att dom har fått dåligt betyg att dom ej höll måttet under ett test, Polarn var bäst Säg du blir glad även om det bara är 300 kroner

• MejaKiZnic
    Raihana skrev 2009-08-14 10:24:16 följande:
    Nämen , ingen salg. Kommer kanske gå i sista stund i alla fall. Jag hoppas så jag kan åka, men fasar för att ngt kommer emellan i sista minuten.... Men flytta är ju också nice!
    Jag vill åka på min första, men vet typ inget mer än man kan fynda massa fint
  • MejaKiZnic
    Raihana skrev 2009-08-14 10:34:15 följande:
    Kan tänka mig att där är en hel bunt shopping galna tanter som rycker och sliter i en massamassa Molosar Löööövely!! Ska mosa danskarna
    Thihi måste få ditt, dock så vet jag inte hur jag ska ta mig ditt får paddla över sundet med en liten jolle
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14