Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-10 12:45:01 följande:
    hmm.. *letar* väderkanalen e ju från tv 4 tror jag..så borde va o lita på?? men finns det liite hopp så. hojta till om du kommer ihåg vart du kollade =))
    Kolla på smhi:s sida så finns en 5 dygns prognos, tycker iaf att dom visar helt ok väder.
    LIAM
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 12:53:15 följande:
    Hej hej flickor Maten står o puttrar på spisen, bulldegen jäser, lillan sover och de andra två trollen leker så fint. Härlig dag O jag mår INTE illa för första gången på 8 veckor!!!!
    Åååh, låter som en underbar dag
    O vad skönt att du inte mår illa, hoppas verkligen det gått över nu.
    LIAM
  • ängeln83

Minpluddevutt har Kik Kid klänningar, 50% med koden rea.

LIAM
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:22:22 följande:
    ljusrosa eller grön??? HJÄÄÄÄLP
    GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖN
    LIAM
  • ängeln83
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-10 13:23:01 följande:
    Tack!
    Så lite så
    Måste ju tipsa när det är så bra rea ju.
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-10 13:49:57 följande:
    Hej hej! Kikar in lite snabbt! Ängeln- var shoppade du dina Plastisock shorts?
    Hej hej

Lpl och Funky, vet dock inte om det finns några kvar.
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll girls.

Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer.
    O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.

LIAM
  • ängeln83
    snigelina skrev 2009-07-10 18:44:04 följande:
    Men lillgubben Kanske därför han somnade i vagnen också... Pust, måste man ha med sig så mycket? Vi som ska ta tåget till Falkenberg när vi åker..
    Jaa, fast då var han nog bara trött, har strulat lite med sömnen på nätterna, det var nu på eftermiddagen som han började bli hängig, inte likt honom att sitta still lixom.

Ha ha, njaaa, måste o måste, men har man möjlighet att ta med mycket så blir det gärna så
    LIAM
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-10 18:44:44 följande:
    Hur många väskor blir det till killen?
    Det blev bara 1...stooooor, o så fick han stjäla lite plats i min o gubbens också
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14