• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-26 12:51:35 följande:
    Vad blev det för nåt fint då? Men är det inte den säsongen då overallerna var så stora? Kolla med experterna.
    jo de är stooooora ahh va smart du är jo så då skulle ju en 80 räcka buffas!!!!!
  • Emmsan
    H I L L A skrev 2009-07-26 12:52:40 följande:
    Du har ingen Molo overall i 104 liggandes och skräpar i nån garderob ?
    nää jag har bara 6 overaller här hemma
  • Emmsan
    JuliaochNelly skrev 2009-07-26 12:55:04 följande:
    det finns en grön på mysgrodan äldre färg vet inte om det är den men det är i 86 iallfall
    tror hon menar denna?! kanske

http://www.familjeliv.se/hem/emmsan/gallery/phpnio8jg.jpg
  • Emmsan

alla ni som försöker inboxa liljan så är hon avstängd pga spam hahahahaha o kan inte svara men svara till mej om ni vill ma med så tar jag henne på msn

• Emmsan
    buffas skrev 2009-07-26 13:00:25 följande:
    Åh blir så avundsjuk
    men du stl 80 är som 86 så den kan ju funka då ju om du hittat den på tradera???
  • Emmsan

om någon vill va med på present till lilla lova ( quiet thoughts dotter) så kontakta malou men just nu e hon avstängd men svarar sen

• Emmsan
    buffas skrev 2009-07-26 13:00:25 följande:
    Åh blir så avundsjuk
    mm den är uuunderbar,.. min store kille har den knallorangea oxå så de lyser verkligen upp i skidbacken :)
  • Emmsan
    FL Lisa skrev 2009-07-26 13:03:52 följande:
    ser att ni diskutterar den gröna overallen. visst är det denna? isf var den inte stor i storleken. Det här är en 80 och den hade Alvin förra vintern när han var strax över året. Dock vet jag inte om den kanske kan ha varit felmärkt...den är köpt på OTTs utförsäljning förra sommaren.
    {#lang_emotions_undecided} hmm kanske du har rätt får springa o kolla vilken stl det är i min iallafall :)
  • Emmsan
    FL Lisa skrev 2009-07-26 13:10:31 följande:
    ja jag kan tyvärr inte mäta min då den fått flytta hem till en kompis. Men den jag hade kan ju som sagt ha varit felmärkt..man vet ju aldrig riktigt med kläderna från OTTs utförsäljningar.
    hmm alfred hade 104 i sin förra året o den va stor  så jag tycker den är som en stl större han va då 106 cm lång o myyycket växtmån i ..
  • Emmsan
    buffas skrev 2009-07-26 13:23:55 följande:
    Har mailat säljaren och hoppas att den är stooor (overallen alltså)
    HÅLLER tumarna :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14