• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Everlonn skrev 2009-09-12 21:52:47 följande:
    Jag kom på nåt om danska barnkläder i alla fall Hua igentligen med tanke på att höstens precis kom!!! Men Molo prespring kommer i November!!
    Men shit, redan då!!! Det blir ju bara tidigare och tidigare, eller??
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-12 22:15:10 följande:
    Gokväll! Äntligen sover min unge!
    Hej! Vill hon vara uppe å surfa med mamman? Jobbigt när de inte kan komma till ro. Vet inte hur många gånger jag somnade inne hos Moa. Tur att Mattis har varit en riktig tröttfis på kvällarna.
    Duntoffla skrev 2009-09-12 22:15:54 följande:
    Go kväll! Trög nattning? Morty- fin skoltjej i BT!
    Tack!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-09-12 22:20:31 följande:
    MORTY: sååå söt liten tös du har såååå fin i pussel
    Tack! Ja, jag är såååå glad att jag till slut fick tag på pusseltröjan. Men jag hade gett upp först så det blev en lila stjärntröja också visst.
    mortillsju skrev 2009-09-12 22:21:32 följande:
    Jätteroligt att få se lite större barn i BT med. Jättefin tjej.
    Tack!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    snigelina skrev 2009-09-12 22:24:53 följande:
    Hon är jättefin Tror minsann att pusseltröjan kan hamna på vår ärvalista tillsammans med älgtightsen
    Du får påminna mig lite titt som tätt så jag inte glömmer.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Lillronya: Åh din lilla A är så himlafin i den turkosa hjärttunikan/klänningen.

Jag har ju inga växalådor till mina barn direkt. 2 par byxor till Mattis typ och inget till Moa. MEN, jag skulle vilja ha tag på en Train tröja fast med turkosa muddar och för att jag inte skulle bli trött på den så kan jag tänka mig den i 116 - till den lilla växalådan. Tycker den är sååå snygg men har den som ni ser i bt med gråa muddar. Någon som sett den i nån webshop i 116?

Pluttan & Plutten
  • Morty
    snigelina skrev 2009-09-12 22:44:25 följande:
    Annars får du väl köpa den med grå ärmar?
    Nä, gillar inte. Vill ha med helprint. Såg nu att ditt tips om pusseltröjor - de har även denna tröja som jag letar efter. Ska ringa på måndag och kolla om den finns i rätt storlek.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    MammatillO skrev 2009-09-12 23:01:25 följande:
    Min stora dröm att få ha ett stort vackert hus men tror det där huset är mkt billigare att bygga nytt här än att köpa där
    Jag blir trött av bara tanken att städa plejset. Fast man har kanske råd med städerska om man bor så.....???
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    snigelina skrev 2009-09-16 01:01:57 följande:
    För er som letar pusseltröjor i jr-strl så finns de nu hos Mysgrodan!
    Fick du tag på en nu? *hoppas* Eller det var bara storlekar upp till 116?
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14