Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

hej la in bilder på underbara gula hummel byxorna i bt  
    Liljan de är ganska stora i stl om du vill kan jag mäta dem ,tänkte om stl 92 fanns kvar i shoppen så kanske 92 kan passa om du inte få dina .

• Rååsa Smurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-09-25 13:43:11 följande:
    Åhh vad fiiiina och så fin Tara är i den kombon
    tack  tänkte har de byxorna till molos hallon  röda jacka , jag ska pröva den kombin senare och lägger in bild sen i BT
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-09-25 14:19:24 följande:
    Tjo hoooo Michaela har klarat moppeteoriprovet!!Ursäkta jätte-ot, men jag hade ingen annan att berätta det för här.
    grattis min bror tog det okså härrom dagen dock var det för traktor  för jobb men det är ju samma kort .
    Det ska tydligen höjas nu till 6000 kr sa min bror så många som passa på nu
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-09-25 22:51:22 följande:
    men köp den kvinna jag betalade 500kr för min och den är värd vareeenda krona
    och man vet aldrig när leggingarna plötsligt bara finns där ,ibland har jag väntat lääänge på nåt speciellt plagg som tax aquaflower tröja med lång arm 
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-26 21:03:13 följande:
    Jag beställde ju ganska direkt så någon måste varit attans snabb Eller så var inte lagersaldot ordentligt uppdaterat. För det stod ju 1kvar när jag beställde.Jaja...jag får försöka hitta gula vinterbyxor någon annanstans
    jag tog mina på post förskott  så jag gjorde beställning vid sidan av och innan min beställning stod det 1 dt kvar och gjorde så okså efter min beställning så jag mailade efter ett tag om hon hade skickat och det hade hon,så jag tror att hon missade att uppdarera antalet på sidan efer mitt köp.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14