Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Milliz skrev 2009-09-27 22:28:27 följande:
    Jo, den är jättefin men jag tror inte att jag kommer att hitta den. Så det får bli antingen en lila eller en hallonröd Molo istället tror jag. Det lutar lite mot en hallonröd då jag har den hallonröda lurvrånisen. Fast jag är väldans sugen på en lila också. Men jag måste välja en av dem, två stycken blir alldeles för dyrt
    Åh vad trist! Ja, men båda två är jättefina. Förstår att det är svårt att välja. Om du tar den lila kan du ju alltid ha lurvrånisen ut och in med pussel framme, borde väl passa? Också blir det mysigt och lurvigt om öronen
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    isako skrev 2009-09-27 22:29:00 följande:
    Hej gumman. Ja det gör den garanterat. Högg postgubben igår, haha han höll på att få hjärtattack på köpet
    Haha nice
  • solouniko
    Rååsa Smurfen skrev 2009-09-28 09:27:17 följande:
    här är det ruggigt och och regn så det blev gummi kläder med flecce fodring  perfekta höst kläder tycker jag ,vi hade de förra året okså
    Det får nog Milla ha sen när hon blir lite större. Nu myser hon ju mest nere i vagnen och då är det perfekt med lurvoverall Mysigt!
  • solouniko
    Pimm skrev 2009-09-28 21:10:10 följande:
    Jag besökte en Name It butik idag och fastnade för ett par muddjeans där som vi köpte. Snygga detaljer och randig mudd i grönt/grått och blått, fanns fler varianter. 129 kr!Minpluddevutt hade väl 30% idag också och dom har ju NS som överklassar alla jeans enligt mej
    Greksmurfen skrev 2009-09-28 21:07:26 följande:
    lite ot mewn lindex har fina muddjeans.. ultimata för småttingar=)
    Pepper79 skrev 2009-09-28 21:06:26 följande:
    NS är ju alltid tuffa. Sedan tycker jag name it har en del fina också...pop har ju även fina muddjeans. hm har också fina muddjeans
    Tack! Ska spana på stan imorgon. Vi har inga NS jeans, jag tycker de är snygga men känns lite mer för större barn som kan gå osv kanske? Är det någon kod på MPV förresten? Måste ju kika vad som finns iallafall Vill ha ganska mörka jeans tror jag.
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-09-28 21:19:44 följande:
    Halloj! Vad händer här ikväll då?
    Jag söker jeans till Milla Kom på nu att hon har inget par hon kan ha! Använder du jeans på Ella?
    Pimm skrev 2009-09-28 21:21:25 följande:
    BRA och så var det fraktfritt
    Tack Funkar NS bra på även små barn? Vet du ur de är i storlek?
  • solouniko
    Pimm skrev 2009-09-28 21:27:38 följande:
    Jag har haft till Milo sedan han var i strl 68. Jag tycker att dom passar bra i den storlek som dom är i storlek normalt. Jag tyckte om dem redan från första paret vi skaffade, sitter bra och bra växmån i dem.
    Okej. Milla har 68 nu och kommer nog ha det kanske 1 månad till, kanske satsar på 74 då isåfall. Gillar NS dark denim, men det fanns inga bra storlekar på minpluddevutt tyvärr. Typiskt!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-09-28 21:28:24 följande:
    Jo, jag har ett par från hm som vi har haft i stl 68, 74 och 80 Jag tycker att de sitter jättebra. De här är det shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=BARN_BA_UN... En av de få byxor som inte ramlar av henne Det är verkligen jättesvårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Det är väl de och lindex velourisar som inte rasar av. Ns sitter också bra förresten.
    Tack! Ska på stan och kolla lite imorgon, de där såg ju jättefina ut
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14