Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-09-30 21:25:10 följande:
    Åhhhh tack! Den var ju superfin till. Han har en svart (hmm undra vart den är) och den satt super på honom. Skall se om den finns i butiken här.
    Milla har nästan bara geggamoja mössor i olika ränder och de sitter perfekt. Men just den där turkosa var klockren till gröna lurven! Det hänger tillsammans i skylten här och ser så fint ut Fast jag längtar tills hon kan ha katvig mössorna, de är ju också superfina!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:34:10 följande:
    Får väl försöka luska ut ett sätt att få pengar och handla barnkläder för istället som min födelsedags present , men alla typ vägrar för dom vet att jag bara handlar till lilleman och inte till mig själv
    Det är därför man önskar sig presentkort på Asko Brukar jag få. Då kan man handla både inredning till sig själv och ett litet litet plagg till Milla
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:46:04 följande:
    Alla fattar ju vad jag ska dit och göra då tror jag bara köpt 2-3 grejjer till min lägenhet resten har jag fått sen är jag aldrig där heller
    Aja det är väl inte så noga
    Bybo1 skrev 2009-09-30 21:46:53 följande:
    Det är ju smart,, asko har mycke fint  habegäret blir inte mindre när man går in dit..
    Ja verkligen. Vill ha massa Eva solo och Himla därifrån också, men mest barnkläder såklart
  • solouniko
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:53:49 följande:
    Sen har hon ju inte så mycket i storlek 86-92 heller inte i dom grejjerna jag gillar så det skär ju sig också
    Tågtröjan är ju fin, fast hon har ju den med gråa ärmar. Men den tycker jag är superfin!
    Bybo1 skrev 2009-09-30 22:00:18 följande:
    Ska dit nästa gång jag kommer till stan, ska kolla lite grejer till barnens lekrum som vi ska fixa till o lite till hallen mm  Skullle vilja ha vita sebra kub hyllor, har du sett om hon har dom hemma?
    Milla har sebra hyllor i sitt rum som är köpta där. Jättefina! Jag tror hon har dem inne.. Och äälskade sebra sängen {#lang_emotions_heart} Världens finaste säng!
  • solouniko
    Bybo1 skrev 2009-09-30 22:22:34 följande:
    Vad bra då ska jag köpa dom därifrån, ska till Luleå i okt.  Å vad jag har suktat efter den sängen   hade vi inte hållt på och renovera och bygga ut huset så hade den fått flytta hit..
    Den är helt fantastiskt! Men inte helt gratis. Som tur var fick vi mycket generösa bidrag på Asko i julklapp så då beställdes den äntligen. Såg nu att priset gått upp ytterligare 1000 kr Milla sover ju dock mest med oss, men den står så fint där den är ändå
  • solouniko

Godmorgon! Usch, jag är lite nervös för vi ska strax iväg på återbesök och röntga Millas höft. Jag hoppas verkligen att det blivit bra, hade varit så himla trist om hon fick skena igen nu när hon är lite större och vill åla omkring och strax krypa. Nä, så får det inte bli! Håll en tumme för oss

• solouniko
    Busbellan skrev 2009-10-01 08:03:01 följande:
    Ja, jag funderade lite på köttgryta och ris, det kan man ju fixa innan
    Tänkte precis förseslå det! Vi brukar göra en bauta köttgryta med fläskfilé, lite korvar, morötter, syltlök, oliver, paprika ja lite allt möjligt och massa grädde och kyddor och en stor kastrull med ris till det. Superenkelt och har varit väldigt populärt!
  • solouniko
    JuliaochNelly skrev 2009-10-01 08:22:09 följande:
    Jag håller 2
    Tack!
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 08:25:10 följande:
    Åhh föddes hon med höftledslux? Håller verkligen tummarna för att hon slipper skena igen!Godmorgon
    Jo det gjorde hon, hon hade skena i 6 veckor när hon var pyttis. Så nu är det dags för återbesök. Det var då min kärlek till bodysuits upptäcktes, himla praktiskt när hon hade skenan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14