Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej hej!

Nyss hemmkommen från middag hos barnens farmor. Då berättade stolt sambons bror att de skall få sitt första barn! Så nu äntligen sakll barnen få kusiner. Sambon lovade dock bort alla saker, inklusive buggan, vilket jag inte var lika road utav. Men kul med en kusin!

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-11 17:42:52 följande:
    Äh.. Jag kör baby en sista säsong!! Växer hon ur dem så får jag väl sälja bort dem då Då kanske man kan slå till på 4 stycken ändå  Va sjutton kostade baby fleecen? Va de 499?
    Det tycker jag att du gör rätt i. Ser ju ut att vara aningen stor i våras.
  • SmillaMilla

Helt sjukt

Jag har lääääääänge klagat på att mina kompisar o släktingar inte får bebisar, utan att det bara är vi I dag föddes det två bebisar (inte tiviilingar), förra veckan en och innom den närmsta månaden 3 till. Så himla kul. Så var hittar jag mest bebis molosar på rea. Vill gärna ha lite äldre suitar.

• SmillaMilla
    Tasha78 skrev 2009-07-11 17:47:40 följande:
    va skoj blir många presenter
    Ja jätte kul. Min största är ju 6 år så jag tycker gott att mina kompisar kan börja få barn

Ja jag kollar runt på nätet för fullt efter suitar i stl 56-62-
  • SmillaMilla
    Raihana skrev 2009-07-11 21:20:10 följande:
    VA! Hmeska prickar!!! Det är det finaste printet molo någonsin gjort!
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 21:55:42 följande:
    så nu finns det där=)... måste bara f¨berätta lite stolt (OT) min lilla maxen har använt sin potta för första gången idag=) både nr 1 å2 gjorde han=)...sen när han va klar ville han självklart krypa därifrån=) han e ju 8mån=) så en dutti bebbe=)..man blir ju så stolt för dessa små framsteg=)
    Duktig!

Superfina overaller. Den ena sorten. Skidoverallen har sonen haft för många år sedan. Jätte bra overall!!! Håller verkligen o är supervarm.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:00:53 följande:
    Här verkar det shoppas för fullt ser jag Själv sitter jag och funderar på vad man ska hitta på i sommar egentligen, har ju inga planer alls. Skulle vilja hitta nnå billig stuga nånstans, men allt är ju svindyrt. Nån som har tips?
    Hmmm astridlindgrens värld var vi till förra året. Bodde i en superbillig stuga vid lilla landet.
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2009-07-11 22:02:31 följande:
    Hmmm astridlindgrens värld var vi till förra året. Bodde i en superbillig stuga vid lilla landet.
    men nästa vecka skall vi till Öland
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2009-07-11 22:05:01 följande:
    Där har Nora redan varit en vända i år så det känns inte så aktuellt Vart på Öland ska ni då? Har ni hyrt in er i emmsans husvagn eller?
    jepp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14