Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Morty skrev 2009-07-10 18:46:41 följande:
    Usch då det var väl typiskt att han ska bli dålig. Åker ni imorgon? Hoppas han blir bättre tills imorgon. Usch kommer ihåg när Moa var 2 år och vi åkte till Italen. På båten över till Tyskland får on 40 graders feber. Vad gör man lixom. Vi hade med oss suppar men nere i bilen och man fick absolut inte gå ner!! Hon sov heeeeela vägen till Italien.
    Usch o fy...men mardrömmen är ju att dom blir magsjuka lagom till semestern, lite feber brukar ju bara göra att dom sover mest, o det är ju inte så farligt.
    LIAM
  • ängeln83

Morning.

Nu drar vi snart på semester 1 vecka, ska bli sååå skönt.
    Liam verkar piggare idag, febern har han nog sovit bort, hade ju varit så typiskt om han blev sjuk nu.

Hoppas verkligen vädret vänder snart, just nu har vi 12 grader och ösregn

LIAM
  • ängeln83

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ på er allihopa, guuuud vad jag har saknat er{#lang_emotions_heart}
    Nu är vi iaf hemma igen efter en underbar vecka i Falkenberg.

Vad har hänt för nytt på shopping fronten? *nyfiken som tusan*, förutom Molos vinterkläder då, där jag för övrigt blev helt kär i den mossgröna overallen, hoppas att Liams overall från förra vintern är för liten så jag kan köpa en ny

LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-19 14:15:03 följande:
    Hej! Välkommen hem! Jag är inte rätt person att svara på vad som hänt på shoppingfronten, har varit rätt inaktiv här. Tror som sagt bara att det kommit ytterkläder från Molo.
    Tack
    Har spanat lite snabbt i shoparna och det verkar nog bara vara ytterkläderna som är nytt, tänkte om jag missat nån goding nånstans
    LIAM
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 14:25:15 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 14:23:33 följande: haha vaddå diskriminerande - hoppas ju naturligtvis det är bra med pappan i familjen också
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-19 14:23:33 följande:
    *poff* där slocknade han Vääldigt sent men nåja det får gå.... Heeej!! Hur har ni haft det? Allt bra med Liam, lilla bebis och mamman?
    Ha ha Stackars pappsen som glöms bort sådär
    Allt är super bra med oss allihopa. O vi har haft det kanon bra, sol/bad och en massa äventyr. Allt bra med er?
    LIAM
  • ängeln83
    Incommunicado skrev 2009-07-19 14:26:54 följande:
    hej vad kul! Mår ni bra? Ja den mossgröna är ganska fin, Holden är fruktansvärda... Imorgon åker vi till Göteborg på semester. Sol och bad hade vi hoppats på men det ser ut att få bli universeum, Liseberg och alla släktingar - med tanke på vädret... Moloshopping med förstås.
    Hej hopp.
    Vi mår kanoners allhopa.
    Åååh, ja den är ju helt underbart fint, men håller med om Holden, fyyyy vad ful.

Härligt med Gbg semester, vi var där i onsdags fast bara på Universeum.
    LIAM
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-07-19 14:28:03 följande:
    Nej, dags att fota lite kläder till T. Urk vad trååååkigt! cu
    Uuuuurk...fast tack för påminnelsen, måste också få ut lite på T nu, var super länge sen sist.
    LIAM
  • ängeln83

Tillbaks igen...
    det blev ett litet ryck till T, har en stooooor hög framför mej som ska ut men fy så trist det är. O vad tror ni om långärmat? Ska man vänta ett tag till?

LIAM
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2009-07-19 16:32:54 följande:
    mycket fint småfolk va??
    Jaaah, några fina Småfolk
    LIAM
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2009-07-19 16:37:52 följande:
    å det är väl typ bra storlekar? (kan jag gissa) 80-86 typ???
    86/92...typ
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14