Raihana skrev 2009-07-13 00:35:30 följande:
Nämen gumman då! Och lille sötfisen. Går han itne med på rött då. Och mörklila kan vara "killigt" tycker jag.
Tycker du? Det var en bra idé faktiskt!
snigelina skrev 2009-07-13 00:35:17 följande:
Lila med stjärnor, helt klart

Får ta han till LLM sen så får han själv shoppa loss.
snigelina skrev 2009-07-13 00:36:00 följande:
Men överlag.. FÄRGER förstås! Tittar på killarna i skolan och usch, det är bara grått, svart, marinblått och brunt. Inte ens grönt eller klarblått liksom
JAA o det är sååå tråkigt juh! Isak är INGEN grå kille precis

snigelina skrev 2009-07-13 00:38:46 följande:
Sen tror jag mer på att stärka Isak än att försöka få honom att "gömma sin stil". Har en kompis son som är ett år äldre än Isak och han gillar också lila, rosa, Hello Kitty osv och kommer ha det även i skolan. Han är så stark i sin tro på sig själv och att han har fina kläder på sig, så ingen kan trampa på honom liksom..
Ja det gör vi med o Isak är verkligen en underbar kille som också tror på sig själv o bryr sig inte om de andra killarna. Men vändpunkten för mig kom häromdagen när de hållt fast honom ett par killar o försökt dra av honom byxorna då han hade sina rosa frotte knickers från Lindex på sig...
Vad göra liksom? Jag gick ner o hotade dom till livet typ. Letade upp varende en jävel av de små h*r ungarna även de som var hemme o gormad o skrek...