Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

behöver lite tips eftersom jag aldrig haft barn innan vad anser ni är bäst som vinterkläder till en 1 1/2 åring tänkte köpa till nästa vinter ska man köpa jacka eller overall

Исидора
  • Tasha78

jag sitter precis och tittar på molos overaller tycker om den hallonröda och holden som ingen gillar tänkte lite på priset jag förmodar att den röda håller bättre med värme är det så

Исидора
  • Tasha78
    snigelina skrev 2009-07-19 11:55:07 följande:
    Mja, Holden är väl ingen lekoverall direkt, åtminstone inte så länge det är blött. Tror den suger upp väta som en svamp. Nja, inte riktigt, men nästan
    tack för förklaringen då blir det den röda vet du något om vantarna där stor tex storlek 116 hur gammal kan man vara då
    Исидора
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 19:00:03 följande:
    hej tjejer ..igår å idag har det varit deppigt....tänkt så mycket på min lillebror=(..... tro inte man kommer fatta att ja inte kommer se han mer =`(... satt å donade med den här igår i 6 tim efter jobbet.. behövde lite självterapi så att säga..
    " target="_blank">

förlåt för OT behövde bara få skriva av mig lite... förresten min make har hakat upp sig på bodysuits =) så skoj med tanke på att de max har som bodysuits är molo å katvig =).. så när man kommer hem möts man av en finklädd bebbe =)
    vackert gjort av dig
    Исидора
  • Tasha78
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-19 19:08:50 följande:
    Swedbank har jag å de va närmare 1600.-
    vaaa men hur kan det hända
    Исидора
  • Tasha78

åååååå ifall ni inte vet om det så finns det en massa nya babystorlekar molo kanin, lamm, kossor och annat på ebay 56-68 ifall någon är intresserad

Исидора
  • Tasha78

å ni är sugna på salgen igen ser jag

Исидора
  • Tasha78
    Flock skrev 2009-07-23 13:13:44 följande:
    Klippan. Mellan hässleholm och helsingborg.
    synd att min inte är lite äldra annars hade jag kommit på vattenkoppsparty
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14