• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • ängeln83

Butte

Äääh din lilla skit

Tror iof 86 blir kort på längden till Liam, vanliga Molo bralls i 92 är ju för små.
    Men jag tror jag väntar med beställning tills efter semestern. Är lite halv velig om man ska ha byxorna överhuvud taget eller om jag ska satsa på pippisar till pyret ist.

LIAM
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-07-09 13:13:15 följande:
    ButteÄääh din lilla skit Tror iof 86 blir kort på längden till Liam, vanliga Molo bralls i 92 är ju för små. Men jag tror jag väntar med beställning tills efter semestern. Är lite halv velig om man ska ha byxorna överhuvud taget eller om jag ska satsa på pippisar till pyret ist.
    jaaa men köp en liten pippisuit istället oj är molos 92 för små för honom??? stora killen ju
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-09 13:15:26 följande:
    jaaa men köp en liten pippisuit istället oj är molos 92 för små för honom??? stora killen ju
    Ah, antingen suit eller body.

Jaaa, iaf dom med print, 92 sitter super tajt på honom.
    LIAM
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-09 12:58:15 följande:
    saturnina: sicka goa bilder och fiina pelargonkransar svider lite dock att du dragit sönder en massa fina pelargoner Finaste bilden var ju bara bäst busbellan: underbara lilla sötisen du får införskaffa linnen till alla dina babybyxor i strl 86 så kan du ha dom som knikcers om 1-2 år
    Hej! Har inte söndertrasat några pelargoner, jag lovar. Svärmor har ca 30 stycken, så jag tog ett par kvistar på varje pelargon - det mår de bara bra av. Jag skulle aldrig döda dem.

Hoppsan, bildis blev visst totalbombat, jag får nog ta de andra kombosarna imorgon.
  • Raihana

Goddag i tråden!

Hoppas det ngt kul? Kom just på att det är inte ens 6 veckor kvar tills min lilla tjej ska börja dagis Hur ska detta gå, måste nog trösthoppa ngt!

• Buttelina
    saturnina skrev 2009-07-09 13:31:56 följande:
    Hej! Har inte söndertrasat några pelargoner, jag lovar. Svärmor har ca 30 stycken, så jag tog ett par kvistar på varje pelargon - det mår de bara bra av. Jag skulle aldrig döda dem. Hoppsan, bildis blev visst totalbombat, jag får nog ta de andra kombosarna imorgon.
    ahh bra blev lite nervös där ett tag jättefina bilder
    ängeln83 skrev 2009-07-09 13:23:55 följande:
    Ah, antingen suit eller body.Jaaa, iaf dom med print, 92 sitter super tajt på honom.
    ojdå men pippibyxorna passar honom då... jag tycker han hade varit cool i badgesbyxorna!
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-07-09 13:36:51 följande:
    ojdå men pippibyxorna passar honom då... jag tycker han hade varit cool i badgesbyxorna!
      Från kortben till långben.
    Muddisarna borde ju passa i 92, vilka print finns mer i dom?
    Vart finns badges?
    LIAM
  • Damien och Adrian
    Raihana skrev 2009-07-09 13:35:46 följande:
    Goddag i tråden!Hoppas det ngt kul? Kom just på att det är inte ens 6 veckor kvar tills min lilla tjej ska börja dagis Hur ska detta gå, måste nog trösthoppa ngt!
    Dagis är toppen, iaf för min lilla grabb, han stortrivs! Jag är mer orolig att han ska sakna vännerna och rutinerna nu under semestern... och sen när jag är mammaledig.
    stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

EST - har hon lagt in nytt eller? Tycker inte det fans så mkt kul där väntar på så mkt annat skoj...{#lang_emotions_dreamer}

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-07-09 13:41:22 följande:
      Från kortben till långben.Muddisarna borde ju passa i 92, vilka print finns mer i dom?Vart finns badges?
    matador
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14