Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-10-01 12:19:59 följande:
    japp den har kommit med post från dig aquaflwer kommer bli URFIN till anoracken
    vad var det i aquaflower du köpt lite nyfiken {#lang_emotions_smile} 
  • Rååsa Smurfen
    Mosen08 skrev 2009-10-01 12:43:29 följande:
    Åhhhhh jag blir galen!!! fick svar från minpluddevutt nu att mitt paket med en mini a ture overall hade blivit totalförstört efter att en truck hade backat över den
    va {#lang_emotions_surprised}
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-10-01 13:18:20 följande:
    nämen inget men juliaochnelly skickade ett linne till mig som jag ska sy om till mössa till henne
    aha tänkte om det var nåt fint i aquaflower som jag kunde övertala dig att Tara kunde ärva sen där för gäller det att har full koll på viilka som har vad av aquaflower i tråden
    Jag shoppade på dagis loppis i dag  till mig massor av tröjor och en fin kjol och värsta snygga svarta stövlar med hög klack till fest och en tjock kappa  allt i nyskick för 540 kr :)
    Personalen var så snälla och la först undan stövlarna till mig i dag  direkt när de lämnades in och gick sen och hämtade en låda med kläder till mig loppisen börja egenligen inte förren på söndag
  • Rååsa Smurfen
    snigelina skrev 2009-10-01 13:07:55 följande:
    Hej! Kikar in och säger hej då! De flesta av er vet var jag finns ändå Kram
    jag förstod inte förren typ nu att hon hoppade in och sa hej då {#lang_emotions_surprised} utan läste det som att hon hoppade in och sa hej  ..
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-10-01 13:28:37 följande:
    Bild på den finns i BT, men vill du ha modellbild så får du vänta tills jag hämtat Ella på dagis
    Oh my good vad fin den var så glag att jag okså köpt en sådan {#lang_emotions_laughing} blev kääär {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen
    melizza skrev 2009-10-01 13:40:39 följande:
    Tejja: ååå vad massa fina fynd.....den gröna småfolk tröjan med gässen var underbar ju......hojta när du inte vill ha den längre om det är 98/104 eller 110/116 Smurfen: vilken underbar kaninkappa....Busbellan: så fin hummeljackan var och vad bra det passade med molo lurvbrallornaÄngel: vad mycket fint till lilla pyret du fått tag i.....längtar du nu tills h*n kommer ut eller?? Lilja: vad söt Maia i din gamla overall
    tack så mycket
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-10-01 13:31:46 följande:
    hehe ja vi har redan typ ALLT i aquaflower åhh vad kul med fynd jaa skönt vad duktig du är som gått ner så mycket jag är med överviktig och tar det med lugnt, jag har gått ner 4kg med viktväktarna på 4-5 veckor. lugnt och fint fuskar ibland ja först snigelina, sen tjejtriss och sen snigelina igen precis  fokus på henne själv!! hon kommer säkert tillbaka till oss
    ja det var bra taming med kläder till mig då jag försöker renovera upp mig ,så trött på mig själv   var och klippte mig och barnen i går och börjat sminka mig lite och träna varje kväll på wii hemma och lång promenader med barnen  tänkte väl gå ner typ 10 kilo  ,tycker det är roligare med träning än diet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14