Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-10-01 13:43:55 följande:
    Ja, då kommer du bli ännu mer kär när du får hem den, den ser din ut på bild, men i verkligheten är den nog den finaste jacka jag sett
    oj oj ,tänk jag som tvekade på den ,hur tänkte jag då
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 13:46:16 följande:
    Åhh vad jag hoppas att min ligger där hemma i lådan o väntar då! Eller nja...lär väl snarare ligga BREDVID lådan om jag känner min brevis rätt....
    Det hoppas vi inte ...
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-10-01 13:51:56 följande:
    Ja, det kan man fråga sig Vilken storlek tog du, och hur lång är Tara?
    jag tog stl 92  eftersom 98 inte fanns och jag har ju hummel byxorna de gula i stl 92 och de passar perfekt till ovh med lite långa och hummel overallen har jag okså 92 där fanns inte 98 heller ,mem den sitter okså bra så då borde denna jacka med hummel i 92 sitta bra okså ju Tara är ca 92 cm
    Vilken stl tog du ? hur lång är din tjej ?
  • Rååsa Smurfen
    melizza skrev 2009-10-01 14:05:09 följande:
    åååååå nu gråter jag floder hur kunde jag missat detta????? *pucko*
    ja det var riktigt synd att du missade det erbjudandet var väl 30 % + fraktfritt så det blev ett kanon pris på jackan
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-10-01 14:17:17 följande:
    Sitter här och har precis laddat hem photo story, oj vad kul man kan ha med det programmet, att jag inte upptäckt det innan
    vad är det ? och var kan man ladda hem det ?
  • Rååsa Smurfen

smillamilla fick fin post i dag men du hade rätt den var lite liten i armarna ,den var mindre än den med katterna ,men konstigt att den med katterna är större .
    Om nu den jag har är i stl 86/92 köpte den ny på tradera och har för mig att den stod som 86/92 när jag skulle kika i den så var stls lappen bortklippt {#lang_emotions_surprised}varför har de gjort det på en ny tröja,hatar när stls lappen klipps bort ,nu vet jag ju inte säkert vilken stl det är när jag ska sälja den sen .
    Nån som har både katterna och denna http://www.tradera.com/SMAFOLK-troja-stl-86-92-auktion_98266655 och kan jämföra dem , kan kanske skilja i stl .

Julia och nelly Tara blev glad för sin bok som kom i dag tack

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14