Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-10-01 18:13:15 följande:
    Undrar hur lång 98 kommer va på Maia Idag låg det 6 avier i brevlådan när jag kom hem Jag tror allt att min postis fått en liten reprimand av chefen nu
    ner till fötterna ,har du tur skiljer det inte så mycket i längd på stl 92 och 98 för du tog 98 va ?
    Bra att brevbäraren skärpt till sig ,har du hämtat avierna ,tänkte om hummel jackan var med så vi få en modell bild på Maia okså   ,och de gula byxorna för du beställde de där okså igen väl
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-10-01 18:48:15 följande:
    Ja, den var verkligen lång i modellen, ser den FÖR lång ut?Ärmlängden var perfekt i strl. 92
    nej men längre har inte gått , finns det ingen åtdragbar resår i midjan ?  det hade varit perfekt
  • Rååsa Smurfen
    Greksmurfen skrev 2009-10-01 18:56:44 följande:
    vad betyder  ex 45pp på trendsales??hmm har på maxen 86 i molo suit nu =S....å den passar.. lite lite lång i benen men annars perfekt.. vart har min lille bebis tagit vägen ??
    pack och porto  så tex 45 kr + pp
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-10-01 19:03:31 följande:
    Rååsa smurfen, tycker inte kappan är för kort. Jättefin ju Hon är ju alldeles underbart söööööt Tara
    tack är  du säker på det då  känns som det hade behövts några cm längre på längden armarna är ju bra
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-10-01 19:22:09 följande:
    Alltså jag tycker inte längden på en kappa spelar så jättestor roll Hellre åt det kortare hållet, än för lång för då blir det lite tältvarning
    nja en kappa ska vara lite lång men sen finns det ju typ skeppar kavajer och de är ju kortare ,tält varning tycke jag det blir när den är för bred
    Tasha78 skrev 2009-10-01 19:37:34 följande:
    smurfen den ser kort ut när man ser den framifrån men sen på andra kortet såg det bättre ut
    ja jag tycker okså så att vid vissa vinklar sen den okej ut ,men i vissa ser den för kort ut ,problemet är att jag har alldeles för svårt att skilja mig i från Taras kappor
    fast vi har ingen brist på kappor direkt har 8 st höst och vinter kappor ,kanske dax att skiljas från en nu ,hoppas nån mer kommer och säger att den är för kort
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-10-01 21:29:44 följande:
    Det är småfolk imorgon.
    åh härligt  hoppas det finns många gamla print som hästar och fjärilar  det är mina favoriter som blivet för små nu  ,så hoppas någon shoppa några extra och lägger på tradera
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14