Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-08-13 11:10:21 följande:
    Behöver hjälp med hjälmmössa till bebbe i magen. Om man räknar i cm eller vad de räknar i, är det då stlk 44 eller vad? När brukar de ha 46 och vad tror ni en normal tvååring har i huvudstorlek? *tacksam för hjälp*
    min son hade 45 när han var 10 mån och hade 36 när han föddes
  • Kristyr
    Pimm skrev 2009-08-13 11:14:31 följande:
    Om du mäter omfånget på huvudet så har du storleken. En nyfödd brukar på ligga på runt 36 cm. Strl 46 har dom vid 7-8-9 månader. 2-åring gissar jag på 50/52.
    enligt kurvan för pojk har de 47 vid ett år..
  • Kristyr

Bubblan> Ser ut som det kommer åska bort åt ditt håll snart.. det mullrar på sidan här... eller så är inte åskvädret så brett så det går bara över typ huddinge och högdalen/örby och sedan över stan...

• Kristyr
    JuliaochNelly skrev 2009-08-13 15:25:03 följande:
    gaaaaa jag blir tokig det är såååå kvavt att jag snart flyter bort...trots att det regnat halv dagen så håller man på att dö här
    har bara regnat en lite skvätt här..... tänk så lokala skurar...
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 16:07:44 följande:

Yes! Redan här tyvärr
    Missade älvsjö helt! tror jag... ska kolla.. måste gå och handla vore skönt att slippa gå i skyfall.
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 16:53:41 följande:

Visst e de gulligt
    gulligt är nog fel ord för ett så stort hus! skulle kostar massor massor massor i stlhm...
    lite fix på det där huset blir det guld!
  • Kristyr

En OT fråga.. det där med utvalda objekt funkar/syns auktionen bättre på T då? (nu förtiden)

• Kristyr
    isako skrev 2009-08-13 23:44:05 följande:
    okey bra då vet jag. Förrut innan de gjorde om funkade det superbra för att locka in folk och buda på både det objektet och allt annat..

*puh* 48 annonser

(Ingen annons har ju inte lagt ut dem)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14