• Milliz

Go kväll! Vad händer här då? Har det dykt upp några nyheter?

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-22 22:06:32 följande:
    mjanä, ytterkläder men dom har du hunnit se va? Ååå vad mysigt det låter!! Fast jag håller med, vädergudarna e inte särskilt bussiga nu *muttrar* Har är det finemang, dock lite lite sol även här som sagt. Nej jag har inte shoppat ngt fr höstkollektionen .... Än Ah, har dom? Du vet jag har sisådär 10 mil till närmsta pop så jag e inte så bra uppdaterad haha
    Jepp, de har jag sett. Borde inte lurvarna dyka upp snart?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    jompa skrev 2009-07-22 22:13:18 följande:
    Jo nästa vecka sägs det
    Vad roligt! Dottern måste få en lipstick med gula kantband, Den verkar vara så fin Någon som vet vilka lite mer pojkiga färger som kommer?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-22 22:19:28 följande:
    blå/tukos med röda band och grå med gula, sen tror jag det var en lime/grön aktid med grå/svarta band också. alla såg jääätte fina ut :)
    jompa skrev 2009-07-22 22:17:44 följande:
    Nån blå tror jag och sen den grå med gula kantband.
    Ååh, det ska bli kul att se hur de ser ut Jag hoppas på att den gröna är fin, jag är inne i en grön period just nu
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-22 22:27:28 följande:
    Har hört att det ska komma lurvmössor, som är precis som rånarluvorna fast i samma färg som lurvarna då. De ska tydligen vara mer fodrade. Låter spännande blir kul att se hur de ser ut! Kul också med lurvbyxor. Lääängtar till nästa vecka :D
    Måntro om lurvrånarluvorna klarar våra vintrar *hoppas*, eller om de blir för kalla. Man behöver kanske ha en vindtät mössa med fleecefoder istället? Fast det är ju så svårt att hitta en fin sån mössa som matchar min gröna overall Oj vilka problem man har
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-22 22:30:17 följande:
    Grönt är fint  Vill ha både den hallonröda och den lila till Milla. Såå fina! Hon har dock bara tagit in den hallonröda på Asko, men jag får väl efterbeställa som vanligt. Annars blir det webbshopping
    Ska det komma en lila också. Ojoj här är man visst inte så uppdaterad. Fast jag har iofs den lila från våren så det får nog bara bli den hallonröda..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-22 22:35:16 följande:
    Undrar samma. Hoppas verkligen det, vill ju ha den vanliga rånisen med pussel/babuschka men det känns ju rätt kört.. Hoppas hon får in de nästa vecka :)
    Jo, den är jättefin. Men en lurvrånis borde ju funka då det inte är jättekallt? Så får man ha en annan mössa i reserv till kallare dagar Måntro vad lurvbyxorna kommer att kosta?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-22 22:39:03 följande:
    Ja fast höstens är mörklila med limegröna kanter, tokfin! Jag som älskade förra höstens lila med röda band (med aldrig hittade en) blev överlycklig när jag såg färgerna  Tycker det är dags för M nu att växa in i sin rosa lurvjacka i 68!
    Lilltjejen Jag har fått inse att min lilla bebis håller på att bli stor. Hon har 74 nu men det är inget att växa i. Så hon drar nästan 80. Idag har hon börjat ställa sig själv. Jag undrar var tiden eg sprang iväg?

Jo, den låter väldans fin den lila, men jag måste hejda mej Min stackars dotter får bara en ny lurv Elias ska också få en fast jag har inte bestämt vilken.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-22 22:41:34 följande:
    Nä vårens kläder var ju helt underbara, älskade nästan varenda plagg  Inte lika många favvisar från hösten, men det kommer väl Hoppashoppas! Ska nog köpa en begagnad Molo overall från förra hösten, en råååsa. Hoppas det kommer någon lurv som passar den
    Ååh, den rosa från förra hösten var superfin. Jag tänkte köpa en sån till dottern förra vintern fast jag hittade den aldrig i rätt storlek. Men den här vintern ska hon få ha en regnbågsoverall. Jag hittade en från förra säsongen på rea. Perfekt!
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14