• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-10 13:00:34 följande:
    vad säger ni??gröm kik kid klänning och röda kik kid knickers eller grönt småfolk linne med bilar och rosa katt tshirt från småfolk?
    kik kid röstar jag oxå på !!!
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-07-10 13:46:59 följande:
    haha vet inte... vågar inte trycka på visa endast kan hända att det betyder att endast dina inlägg ska visas om jag tycker på visa endast i din ruta??
    jag kunde ju inte låta bli och det stämmer då såg man bara den personens inlägg här i tråden. Men det gick att trycka igen fast den hette återställ istället.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 13:48:17 följande:
    Livsfarligt ju   Tänk om man tryckert värsta superinfon då ju!!Hemskt nyfiken blev jag dock å måste nästan prova
    Underbar shopping!!! {#lang_emotions_heart} Har ni provat lila stars tunikan? Hur var den i storlek?
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 13:50:41 följande:
    haha avr tvungen o testa o klicka på mig själv o fick upp 9 sidor, 98 svar, med bara inlägg från mig På 3 dagar, 98 svar är jag sjuk eller???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-07-10 13:52:34 följande:
    haha du har 114!! Du klår mig!!
    Jasså!!??!! Var ser du det???
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 13:57:47 följande:
    Längst upp i tråden i de svarta fältet ser amn dem när du trycker på visa endast knappen då..
    Såd det nu jag med.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Morty skrev 2009-07-10 13:58:19 följande:
    Såd det nu jag med.
    Såg
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-07-10 18:23:30 följande:
    det kommer till nästa uppdatering

Hej hopp allihopa! Älskar grönt så jag håller alla föregående med ärtgrön låter härligt! Köpte ju en orange till Moa på salgen. Hade velat ha en till Mattis egentligen men ingen i hans storlek tyvärr.
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-07-10 18:28:57 följande:
    Ja, hoppas att den är som denna. Fast bilden är mörk här, den är sååå fin IRL
    Vilken fin lurv! Ja tröjan oxå för den delen....
    Plutten & Pluttan
  • Morty
    ängeln83 skrev 2009-07-10 18:42:45 följande:
    Godkväll girls. Här packas det för fullt *pjuh*, herregud vad grejer det blir, halva vardagsrummet är fullt med väskor och andra grejer. O mitt i all röra ligger det en Liam o sover med feber *suck*, han som aldrig är sjuk annars, så himla typiskt, hoppas han piggnar på sej tills imorgon.
    Usch då det var väl typiskt att han ska bli dålig. Åker ni imorgon? Hoppas han blir bättre tills imorgon.

Usch kommer ihåg när Moa var 2 år och vi åkte till Italen. På båten över till Tyskland får on 40 graders feber. Vad gör man lixom. Vi hade med oss suppar men nere i bilen och man fick absolut inte gå ner!! Hon sov heeeeela vägen till Italien.
    Plutten & Pluttan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14