Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nu har jag en overall i korgen. Det känns ju helt sjukt att köpa overall i juli...

• saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 13:38:20 följande:
    jag vet, jag är urusel på att förklara 86 känns iaf alldeles för litet för att det ska räcka hela vintern till en 2-åring.
    Jag förstod!!! {#lang_emotions_smile} bara skoja lite.
  • saturnina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-24 17:15:53 följande:
    Det hopps vi alla men det verkar börjat en lång resa. Jag har bloggat i min blogg och där kan du läsa. Den finns i min sida här på FL.
    Stackars lilla barn och stackars dig. *gråter*
  • saturnina
    LitenBlomma skrev 2009-07-24 17:36:05 följande:
    Sån är pappan här med, vet inte hur många tröjor som blivit förstörda av frukt och mat som inte gått bort, inte ens av Vanish
    Testa att hälla kokande vatten ur vattenkokaren direkt på fläcken. Det har funkat för mig. Ska precis köra det husmorstipset nu på Linnéas rosa bubbelklänning - vi har skördat röda vinbär. I massor! Och nu ska jag baka äggfri vinbärskaka. {#lang_emotions_tongue_out}
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:25:07 följande:
    känner mig lite ledsen idag både jag o isabel har spytt inatt och vi som skulle till isako idag
    Oj stackare! Krya på er! {#lang_emotions_flower}
    Min man startar sin semester idag så jag funderar på hur jag ska se till att det inte är han som hittar LLM-paketet i lådan nästa vecka. Med crazy-overall...  gulp.
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-07-25 10:28:30 följande:
    saturnia-vilka fina barn i underbara lammen och sötaste solhatten Bubblan vad fin ida var i stjärnorna och passa dig så hon inte tar dina skor nästa gång Juliaochnelly- så himla fin hallonjackan var och den gick ju till så många av rånarluvorna
    Tack - det passade riktigt bra med solhatten till. Och inte trodde jag att klänningen skulle passa redan, det är en 92...

Julia och Nelly - så fin overall - längtar efter min. Hur var den i storlek?
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-07-25 10:33:21 följande:
    saturnia-vad snygg du är wow och vad kul att göra lite annorlunda grejer
    Ja, det var superkul. Min man jobbar mycket plus att jag jobbar hemifrån, så jag är som ett inventarie i mitt eget hus - alltid hemma och alltid med barnen. Helt underbart att komma ifrån för en gångs skull och göra roliga saker.
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:40:14 följande:
    vad sööööt du är i bildis och fiina barnen
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart} Jag önskar du var min man.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14