Inlägg från: Pepper79 |Visa alla inlägg
  • Pepper79

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Helle skrev 2009-09-01 21:06:15 följande:
    Jo, jag vill också hitta några roliga inneskor till dagis. Tips?
    Köpte bobux kopior från name it. fanns många fina. tror de kostade 150:-
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pepper79
    lillronya skrev 2009-09-01 21:17:46 följande:
    Finns de nånstans på nätet så att man kan kika? Aha!JAg har ingen koll på sånt alls.Hade mockasiner förra vintern för att det var kallt på golven här hemma.
    Har inte sett dem på nätet. Köpte dem i en affär i lund som säljer name it. men ser precis ut som bobux....bara billigare
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-07 19:19:33 följande:
    Jag jobbar i reception/shop på golfklubben här hemma, trivs verkligen jätte bra med jobbet men inte med kollegorna.. Allas attityd har förändrats totalt.... Saknar Pepper, vi hade iaf varandra!!!
    åååhhhh, saknar dig med . hur gick det för T idag?
  • Pepper79
    SmillaMilla skrev 2009-09-07 19:56:44 följande:
    Pepper: underbara bilder i bt!!! Så söt flicka du har!
    Tack, snälla du {#lang_emotions_flower}
  • Pepper79
    Stormis skrev 2009-09-07 20:05:24 följande:
    Jo, hon hade en del fint till bra priser med för den delen .Har inte jobbschemat framför mig nu, men hur ser eftermiddagarna ut för dig i veckan, typ efter 16, kanske ons el tors? Jo, jag hoppas det. Kossorna är ju gamla och kan ju vara ganska slitna. Men själv har jag ju tänkt att bunkra det till i sommar så om fler gjort som jag så kanske det är ok som det står iaf. Sötis i bildis förresten. Å vilka kap!!!
    Tack så mycket
  • Pepper79
    Tjollabolla skrev 2009-09-07 20:16:17 följande:
    Åhh jag vågar INTE handla än... Det får vänta, iaf tills efter RUL...
    Nu har jag ju bara varit här sporadiskt på sistone och missat detta. så måste säga grattis!!
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-07 20:22:30 följande:
    Pepper: De funkar jätte bra på dagis för T! Hon äter som en häst och alla stora barnen älskar den lilla bebisen som kommit till deras dagis  så de känns skönt!ang jobbet, vet du vad jag möttes av idag? Jo, INVENTERING! Bara för ingen annan e kapabell till att göra de så ska väll inte jag behöva ta all skit!?
    Så bra att hon trivs, då kan man jobba lugnt. du får sätta ner foten, de kan ju inte behandla dig hur som helst. förstår inte vad som har flugit i dem egentligen.

hur går det med huset, håller de tidsplanen? vad blir det för kök?
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-07 20:31:45 följande:
    Jag vet inte vad det är med dom.. Deras senaste förslag e att jag ska jobba alla lördagar i månaden och varannan söndag.. för att jag ska få ihop timmarna, fast att jag e den av mej, Anders och Katta som varit där längst... och dessutom så har jag ju redan gått ner i tid till 75%.... Vill sååå gärna hitta något annat! Har inte pratat med J om detta men vet liksom inte riktigt var jag har honom heller längre...Huset går framåt, de blir ett Abstrakt svart kök från ikea! Inflyttning till jul e de ju sagt... å de hoppas vi på! Försäljningen går oxå i rätt riktning.. Fick dock ett lågt bud i fredags men dom e 5 kvar som e intresserade och vi hade ne ny visning idag så vi hoppas på bättre!
    Hoppas du hittar något annat att söka. du behöver komma bort från det stället och hitta något där du blir mer uppskattad.

Spännande med husvisning . Hoppas det blir lite bättre bud i fortsättningen...
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-09-07 20:40:03 följande:
    Just nu känns de som att jag tar vad som helst.. Fy alltså, jag hade verkligen sett fram emot att börja jobba.....
    Ja jag förstår hur du känner det. Håller tummarna för dig.

Vi för höras av någon dag....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14