Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hmm.. Ingen Lovis mao... Tokiga han!

Då tycker jag Max & Maja är helt underbart sött {#lang_emotions_kiss}

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

F*****N! {#lang_emotions_demon}

*Svär & surar*

Missade just Älgtunika på T... Jag som SKULLE ha den!!! {#lang_emotions_yell}

• LillaÄrtan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-27 20:40:28 följande:
    JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAAAAD!!!!!! HOPPAR O STUDSAR!!!!!!!!!! TACK FÖR TIPSET SMURFEN www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=...=
    Åh... Jag är så kär i älgarna och missade ju auktionen på en sån tunika på T häromdagen... {#lang_emotions_cry} LYLLOS DIG!
  • LillaÄrtan

Undrans om de kommer ut fler regnbågsjackor på T..... Behöver en 92a omgående {#lang_emotions_embarassed}
    Tror ni folk lägger upp mer??

• LillaÄrtan

BUTTE!!!!

Ljuuuuuvliga mössor. Jag har för ett par dagar sedan suttit i fundilerat här hur sjutton jag ska fixa pusselmössa åt Julie... Hur jag skulle kunna göra en vanlig mössa utav en rånis tex. Men jag GISSAR (Har inte läst tillbaka i tråden) att du använt linnen?

Åååå.... ÖNSKAR jag kunde sy
    Måste ju ha en pusselmössa till hennes lurv ju!

• LillaÄrtan
    MammatillO skrev 2009-08-28 12:18:42 följande:
    Åhhhhhh jag blir så arg, varför får inte butikerna in fler Molo babuchka rånisar och lurv overallen i unity purple verkar ju vara slut över allt.
    Overall i unity purple? Vilken är det?
  • LillaÄrtan
    MammatillO skrev 2009-08-28 12:18:42 följande:
    Åhhhhhh jag blir så arg, varför får inte butikerna in fler Molo babuchka rånisar och lurv overallen i unity purple verkar ju vara slut över allt.
    Men den overallen finns ju på LLM??
  • LillaÄrtan

Så sugen på att sy en pusselmössa nu ju..... Måste bara beställa linne & få fingrarna ur

Vilken storlek tar ni på linnerna,? Har det ngn betydelse?

• LillaÄrtan

Och min snart 2åriga Klara klagade & ajajade sig varje gång vi gick ut. Mätte skon & såg att det är 4MM kvar! Stackars barn.....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14