-
Fast Liam har 92 i en av sina Hummel wct jackor och den passar, han har ju 98 i tröjor annars.SmillaMilla skrev 2009-09-24 14:05:51 följande:Aj då då kanske jag skall hoppa över den.
-
Ah, byxorna har jag ingen aning om, men jackan passar han perfekt, 98:an är lite stor i ärmarna fortfarande.lillronya skrev 2009-09-24 14:07:36 följande:Vad konstigt... FAst vi använder ju jackan fortfarande, jag tänkte mest på byxorna. De har jag lagt undan nu.
-
Godkväll
Nu har gubben skaffat säsongskort på hockeyn så han kan se alla matcher = många härliga timmar för mamman framför datorn
-
Uff...prata inte om dagis, vi är såå kluvna här hemma just nu.
Vi har ju sagt upp Liams plats med tanken att vi ville ha honom hemma nu när jag snart går hemma igen MEN han är verkligen helt besatt av dagis just nu, pratar om det precis hela tiden och blir sååå ledsen när man säger att han inte ska till dagis förens imorgon igen, han storm trivs verkligen och på nåt sätt känns det nu så fel att vi ska ta det ifrån honom, just nu känns det inte alls som han kommer trivas med att vara hemma. Hade det handlat om mindre pengar hade vi lätt haft kvar platsen men nu handlar det ändå om 1400 kr i månaden.
-
Ha ha...RååSa BuBBlan skrev 2009-09-24 18:56:02 följande:Å låter underbart Undrans vad min gubbe ska få för kort
hockey är inget som lockar? -
Jooo, det är ju 15 timmar i veckan som gäller om vi behåller platsen men vi får fortfarande betala fullpris, 1400 kr. Dessutom är ju sambon ledig 2 av 5 veckor och då lär vi ju inte lämna Liam eftersom vi båda är hemma.RååSa BuBBlan skrev 2009-09-24 19:00:33 följande:Å.. svårt... Det går inte att han får gå lite då? Typ korta dagar eller tre dagar i veckan?
-
Tillbaka igen.
Liam strulade vid nattningen som vanligt men nu sover han äntligen, o mamman är alldeles slutkörd i hela kroppen, blir nog sängen snart men måste kika runt här lite först
-
Jen80
Kul o se dej här igen, undrade faktiskt häromdagen vart du tagit vägen.
Underbara bilder i BT förresten, vilka sötnosar
-
Väldigt kul att se dej här i tråden igenJen80 skrev 2009-09-24 21:06:04 följande:Hej! Ja, jag har hållt mig borta lite . Hur är det med dig och magen? Du måste ju ha fått en liten kula nu ju ... Vet ni könet?
Jodå, det är väl rätt ok, är sjukskriven halvtid p.ga sammandragningar och en viss oro att även denna buse ska komma för tidigt + lite dålig tillväxt.
Känner mej super stor trots att magen ändå är ganska blygsam, men jag ser ju helt klart gravid ut
Noop, ingen aning om könet, tror på pojke igen men man vet ju aldrig. Sambon vill inte veta så vi har inte kollat även om jag är grymt nyfiken. -
Gick in i v.34 idag, har bf 11 nov, så liten får gärna stanna i magen några veckor till.Jen80 skrev 2009-09-24 21:12:12 följande:När är det dags? Hoppas den vill stanna kvar tillräckligt länge nu då, så ni slipper ligga inne på neo. Inte kul när man har ett syskon hemma som väntar . Så spännande med könet! Jag kunde inte hålla mig, men lyckades vara tyst om det och berättade inget... eller till några kanske ... Men jag är stolt att jag inte berättade för hela världen haha
Vill INTE till neo igen, maaaaardröm, sist gick det väl ok men fy vad jobbigt det skulle vara att vara utan Liam i flera veckor.
Det är verkligen super spännande, är iof ganska säker på att det är en pojke men ibland får jag en känsla av att det är en flicka, vi får väl se
Uff...veti sjutton om jag skulle kunna hålla tyst om jag visste.