Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako: inga leggings lr =(..........

• Greksmurfen

THEA och Grodan skrev 2009-08-13 23:21:32 följande:

Köp Ballinas SP istället, betydligt enklare att använda   Jag gör egen MMF och använder då Liedls marchmallows, blir perfekt (dock tungt att kavla ut om man gämför  med SP) God kväll girls
    hehe oki.. jo har tänkt använda mig av SP... e du inom tårtbranchen med =P..... lr ja som hoppy kanske då=)...
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-08-13 23:24:17 följande:
    Tänk att jag tänkte på dig PRECIS nu!!! Bytte tillmig en suit från Julia..
    Nää inga leggins o jag har verkligen LETAT efter nya till dig. Jag har tom lagt upp en annons på TS under köpes
    oki =(... tack för att du eftersökt dem gumman iaf......
  • Greksmurfen

THEA och Grodan skrev 2009-08-13 23:27:45 följande:

Som hobby, kolla gärna mitt galleri under tårtor Alex 1-årstårtor ocg våningstårtan är täckt med MMF, alla andra är täckta med SP
    vad kan man anävnda under sp täcket mer än smörkräm?? vil ju inte att sp smälter =S =P..... förlåt för ot....
    borde sova ska jobba imorn kl 7.00 men blir nog en lång natt max e sjuk å har fått tillbaka sin krupphosta=(....
  • Greksmurfen

smultron du e väll noga med att informera oss om du råkar få nys att det blir en salg=) .......

hej förresten =)

• Greksmurfen

godmorgon i tråden... här harman vatt uppe sedan kl 06.00 då tykte max att man skulle upp och leka med han å nu när han somnat kan ja inte somna sjäv igen...aja nu finns det tid till att lägga upp på tradera =).

• Greksmurfen
    Therese1981 skrev 2009-08-16 08:51:08 följande:
    God morgon tråden...
    Äter hon fortfarande på natten??? Undrade just inatt kl 02 om och när stella skulle sluta äta på natten....Men men hon sover ju för övrigt bara vaknar och ska äta sen somnar direkt igen.
    det gör max fortfarnade å han e ju 9mån =S...vill att an ska sluta upp med de där dumheterna nu... =P han e inte behov av natta mat nu =P
  • Greksmurfen

åhhh va sur ja blir ...håller på med T nu å så strejkar den man importerar biler i på data å inte vet ja hur man forcerar en avslutning av det programmet i mac=S...ansträngt nu när man väl e på g å ta tag i det där tråkiga.......hmm aja får väll invänta att maken vaknar å kan asisstera.
    lr ngn som vet=)

• Greksmurfen
    Therese1981 skrev 2009-08-16 08:56:29 följande:
    ok....Stella är iofs bara 12 veckor men,man tänker ju hur länge....Men ammar du än?
    nopp det funkade aldrig för oss tyvärr =S..... så maxen är ett nappflask barn.... de säger ju att de är ibehov av nattamat till dem är 6mån...men därefter så ska man vella avvänja dem.. men max blir jättesur m ja skulle försöka ge han lite vatten istället för vällingen..
  • Greksmurfen
    MammatillO skrev 2009-08-16 08:58:09 följande:
    Min grabb skulle sova sig igenom livet om han fick * skickar en släng med hans sjusovar "gener" till era barn*
    tackar... få se hur det går nu nästa natt =P......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14