Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

kexchoklad skrev 2009-07-20 23:12:19 följande:
    Ja det är synd. Vi bor på fel breddgrader
    Ja verkligen.. Blir det någon bugga för din del förresten? Jag ska beställa en nästa vecka {#lang_emotions_laughing}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-20 23:16:29 följande:
    Tycker rånarluvorna är hel fula. Kul att alla kan tycka så olika!Men tur är väl det, tråkigt om alla skulle gilla samma saker.Funderar på en pussel hjälmis till min tjej men undrar om hon inte är för stor...
    Men hon är väl inte så stor? Dom är ju bauta i storlekarna! Har inte bubblan massa hjälmisar till sin tjej som är nästan 3? Milla måste nästan ha S, som är för 0-3 månader. M är jääättestor på henne!
  • solouniko

Kom just på att det hade kunnat vara jag som designat mulitcolor overallen. Jag kan ju aaldrig bestämma mig för något, speciellt inte vilken färg som är finast osv. Så då är det ju perfekt med litegrann av aaalla fina färger {#lang_emotions_laughing} Lila, rosa, olivgrön, turkos, gul. Det är ju looovely {#lang_emotions_cool}

• solouniko
    kexchoklad skrev 2009-07-20 23:23:12 följande:
    Jo, alltså jag skulle vilja ha en men min man tycker att jag har svamlat nog med vagnar Egentligen håller jag nog med honom, vi använder nästan bara syskonvagnen just nu så just nu skulle det nog vara onödigt. Jag har en emmaljunga smart till dottern nu de gånger vi tar varsin vagn. Men jag kommer inte överens med den. Den känns så stor och klumpig och så sitter hon jättedåligt i den, så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Allra helst skulle jag nog vilja ha en P&t men sonen är ju 2,5 år så han kanske slutar åka vagn snart så det känns lite onödigt med en sån också.. Oj, nu blev jag väldigt ot.
    Ja, känner på mig att vi kommer hinna gå igenom ett antal vagnar genom åren. Milla är ju bara 4 månader och jag vill redan byta {#lang_emotions_tongue_out} Men vagnar är kul, nästan som kläder {#lang_emotions_wink} Gillar med buggan att man kan byta och fixa efter humör och årstid, perfekt ju!
  • solouniko

Måste bara visa.. Millas kompis Meja kröp förbi och snodde Milla och hennes gåstol och använde som lära-gå-vagn. Haha, det såg för roligt ut när hon körde omkring på Milla {#lang_emotions_tongue_out} 

• solouniko
    Raihana skrev 2009-07-20 23:29:18 följande:
    Hon blir 16 månader i dagarna. Kanske ska ta en L till henne då. Vill inte hon ska se ut som en förväxt bäbis bara. Mina barn vägrar rånarluvor, tackar jag för då jag inte gillar dom. Dom totalvägrar halsduk också. HAr sån där polokrage variant man drar över huvet. Inte så kul dom heller.....
    Nä det är klart, men hjälmisarna är ju såå fina! Min sambo hatar dom, haha. Jag vill ha en pärlplatta ju! Hade jag glömt..
  • solouniko
    trolltriss skrev 2009-07-21 10:19:19 följande:
    vart kan man köpa molos vinterkläder ( nya ) så här års ?är ute efter illgrönt!
    Finns hos bland annat Annacill, busochrackartyg, luckylittleme, krumelur och säkert några fler :) Den gröna färgen är dock lite mossigare i år, men fin ändå tycker jag {#lang_emotions_smile}
  • solouniko

Hur är overallerna i storlekarna? Funderar på att köpa en begagnad rosa från förra vintern istället för multicolor. Milla använder ju nästan bara 62 nu, undra om 68 kommer räcka hela vintern? Skulle väl tippa att hon är kring 60cm nu.. Hoppas! Färgen var jättefin.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14