• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

någon härinne som har konto på ts????{#lang_emotions_dreamer}

• Emmsan
    {#lang_emotions_wink}
    Helle skrev 2009-08-03 13:03:51 följande:
    Jag har också funderat över var hon är. Japp har konto
  • Emmsan

tudelooooo hemma en snabbis från semester ser att jag missar allt nytt :( uppdatera mej vaaaad händer??? hinner ju inte shoppa o paniken kommer krypande om lurvarna tar slut{#lang_emotions_surprised} vilken shop kan man se flest färger av dem?

• Emmsan
    Morty skrev 2009-08-11 22:11:42 följande:
    ajabaja
    taaaack :) hmm  egeeeentligen behöver inte mina ngr lurvar alls men va tusan kan man låta bli??? alfred mååååste ha den lila iallafall o den bruna overallen va ju suuuperfin gaaaaaaah
  • Emmsan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 13:01:10 följande:
    TACK allihopa!! Den bilden är jag verkligen nöjd med! Mannen i denna familjen hatar fotografering men av ca 200 bilder så lyckades vi få till några bra
    gratttttiiiis {#lang_emotions_heart}
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-12 23:28:31 följande:
    Så  nu har jag hoppat 4 lurvar till
    åhh va ni shoppar jag har inte köpt en enda :-S velar vilka färger jag ska ha o  OM de verkligen behöööööver de har ju redan 2 var
  • Emmsan
    stökmamma skrev 2009-08-12 23:31:27 följande:
    Då är vi 2 men här behövs iallafall MINST  Allt bra me dig?
    japp men stressad över vinter o höst kläder hinner ju inte med när vi bara är hemma o vänder hela tiden :( allt bra med dej???
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-12 23:33:27 följande:
    Finaste lurvarna ever ju! Killen på 5 har fått:  Poison, Leaf, Grå & Brun. Tjejen på 4 har fått: Hallonröd, Lila & Turkos. Mini har fått: Hallonröd, Turkos & Lila overall. Leaf fick jag idag, sååååå fin!
    {#lang_emotions_surprised} fan jag måste ta tag i mitt shoppande
  • Emmsan
    {#lang_emotions_wink}
    Raihana skrev 2009-08-12 23:34:40 följande:
    16
    loooovely
  • Emmsan
    stökmamma skrev 2009-08-12 23:36:36 följande:
    Ångest över att det bara är precis en vecka kvar till sommarn är slut Är ni fortf i vagnen? (el tänkerjag fel??)
    nejdå vi är hemme o vnder nu bara en sväng ;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14