Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-09-04 13:14:19 följande:
    hmm kan jag skriva det här?? räknas nog som reklam. men kolla lillronyas gästbok
    Åh den fina attans man slutat med suits
  • Jes sica
    MammatillO skrev 2009-09-08 17:39:34 följande:
    Ni som hängt här ett tag , vad ska man spana efter som är "hett" från dom äldre kollektionerna förutom Kaniner och Bambi
    flygplanen är ju helt underbara oxå
  • Jes sica
    MammatillO skrev 2009-09-08 18:41:01 följande:
    Det enda riktiga pojkiga jag har är motorcrossarna typ Gillar inte alls grått/svart som dom flesta pojkkläderna är i Jes sica skrev 2009-09-08 18:40:01 följande:
    men den är inte i svart och gråt utan i orangea och ljusare blått så jäkla fin!
  • Jes sica

Vet ni några shopar som säljer både NS och molo. finns väl säkert flera stycken men jag orkar inte leta nu.

• Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-09-10 14:59:41 följande:
    OJ Syrran har varit på bvc med systersonen, han väger vid 4 månaders ålder bara 35gram mindre än vad Maia gjorde vid 1-års ålder!!! 7525gram och 67,5cm, visst är han STOR?? Jisses...var en månad sen jag såg honom sist så lär väl bli chockad på söndag
    Tror inte det är så himlans mycket ändå en kompis bebis vägde 10kg vid 4 månader men han var STOR!
  • Jes sica
    Harley skrev 2009-09-15 09:55:39 följande:
    Ok vad bra. Då ska jag bra finna fleecefodret till brallorna då Tack för åsikterna.
    vad är d för storlek?
  • Jes sica
    Harley skrev 2009-09-15 10:11:45 följande:
    98:a
    ah du kan ju inboxa om du vill om d inte är rosa
  • Jes sica
    pipsa skrev 2009-09-15 10:08:44 följande:
    hejskulle bara höra mig för om det e nån av er som handlat på www.lillaw.se/ ?
    Japp har handlat där irl då affären ligger där jag bor vad undrar du över?
  • Jes sica

Vilka är ni som ska iväg på sa´lgen? Nån som har plats kvar i bilen? Jag vill dit !!

• Jes sica

Lilla Ego 07 skrev 2009-09-17 09:33:36 följande:

Hej.En liten fråga. Jag har 3 st molo lurvar till sonen, Underbara!Har tvättat dem en gång bara och enligt hur man ska så att säga. På åtminstone en av dem så tycker jag att det ser konstigt ut på insidan av lurven nu, var ett tag sedan jag tvättade den.Det är liksom slitet, som småhål överallt men inte hål så det går igenom helt utan bara så att det ser ut som hål från insidan. (lite virrigt:) )Eftersom han har tre stycken så använder han ju inte samma varje dag så de kan ju inte var så slitna. Någon som har erfarenhet av detta???
    Jag har oxå märkt att det blir så när lurvet blir glest. Har du torktumlat? Gör det annars då bukar det rätta till sig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14